Nextdoor: social networking pentru cartiere
Nextdoor dispune de o finantare de 210,2 millioane dolari, iar scopul sau este de a crea si facilita retele private de social networking intre vecinii de cartiere. Asa cum LinkedIn a devenit o retea sociala pentru profesionisti, Nextdoor poate deveni o retea sociala pentru comunitati.
Screenshot via Nextdoor
Highfive: videoconferinte ieftine si facile
Highfive, un start-up axat pe videoconferinte corporate, dispune de o finantare de 45,4 milioane dolari. Fondatorii Highfive au lucrat in trecut la Google, iar acum au dezvoltat cel mai simplu de utilizat sistem de videoconferinte din lume, creat in special pentru mobile si cloud.
Screenshot via Highfive
Mic Networks: CNN pentru "millennials"
Mic Networks se prezinta a fi un CNN pentru noua generatie, asa-zisa "millennials", axat pe stiri reale si disponibil in feed-uri si pe mobil oriunde acesti "millennials" s-ar afla. Fondat in 2011, Mic Networks dispune de o finantare de 32 de milioane de dolari.
Screenshot via Mic Networks
InVision: spatiul unde inginerii IT colaboreaza pentru a dezvolta aplicatii
Platforma InVision permite programatorilor IT sa dezvolte modele de aplicatii interactive web si pentru mobil si dispune de o finantare de 79,1 milioane de dolari. Pe platforma InVision colaboreaza deja programatori de la Uber, Twitter, Evernote si multe alte companii din Silicon Valley.
Screenshot via InVision
UserTesting: utilizatori reali spun ce cred despre o aplicatie
UserTesting ofera feedback calitativ de la oameni reali, esential in a ajuta companiile sa inteleaga ce pot face mai bine pentru a oferi o experienta utilizatorului final cat mai buna posibil. Platforma UserTesting dispune de o finantare de 48,5 milioane dolari.
Screenshot via UserTesting
Sensoria: haine inteligente care masoara performanta sportiva
Sensoria creeaza haine inteligente pline de senzori care urmaresc viteza si cadenta pentru alergartori. Ideea acestui start-up a pornit de la certitudinea ca "gadget-urile" vor deveni tot mai mult parte din viata de zi cu zi. Infomartiile cu privire la sanatate, de exemplu, ne vor ajuta sa luam cele mai bune decizii cand vine vorba de de modul in care putem trai mai bine sau creste performantele atletice. Sensoria dispune de o finantare de 5,5 milioane dolari.
Screenschot via Sensoria
Banjo: cele mai recente stiri in trend pe social media in functie de locatie
Platforma media Banjo monitorizeaza retelele de social media in functie de locatie pentru a scoate in evidenta ceea ce se intampla oriunde in lume, in timp real. De asemenea, Banjo, a carei finantare se ridica la 121 milioane de dolari, poate prelucra un volum ridicat de imaginii mai rapid decat oricare alta aplicatie.
Screenshot via Banjo
Jet.com: in lupta cu Amazon pentru vanzari cu ridicata
Compania Jet.com reprezinta un nou competitor pentru Amazon, care practica preturi reduse la vanzarea cu ridicata (angro). Jet.com cunoaste, de altfel, una dintre cele mai rapide cresteri din istorie pentru o companie din comertul electronic.
Screenshot via Jet.com
Forter: protectie online automata impotriva fraudei
Platforma Forter reprezinta un sistem automat care permite in timp real marilor lanturi de retaileri online sa aprobe achizitii. Cu Forter, companiile de comert electronic pot sa elimine frauda si sa isi sporeasca veniturile. Forter dispune de o finantare de 18 milioane dolari.
Screenshot via Forter
Gigster: angajeaza programatori din Silicon Valley in cateva minute
Gigster isi propune sa te ajute sa ajungi rapid la programatori sau echipe de dezvoltatori software din Silocon Valley pentru a-i angaja in proiectele tale, indiferent de marime. In prezent, platforma dispune de o finantare de 18 milioane dolari.
Screenshot via Gigster
Sursa foto: Rawpixel.com / Shutterstock