Crizele sunt inevitabile, eșecul nu

Editorial scris de Ana Maria Gardiner, Managing Partner în cadrul LIGHTHOUSE PR. Atunci când o organizație are o imagine pozitivă, ea devine mai rezistentă la crize și la schimbări bruște de piață. Încrederea publicului funcționează ca un scut, iar clienții devin mai dispuși să îi acorde beneficiul îndoielii în momentele dificile. Sau măcar circumstanțe atenuante. O reputație solidă, o imagine coerentă, o strategie pe termen scurt,...

Cercetare = Caut pe Google articole care sunt de acord cu mine

Iar apoi ia acele articole și le vâră în ochii neștiutorilor. Dacă Google spune, atunci înseamnă că este corect. Este o alternativă mai avansată la vorba: “Ai frate încredere în mine, că eu știu despre ce vorbesc!” Este vechea vorbă, într-un nou context: “Majoritatea oamenilor folosesc cărțile la fel cum bețivii folosesc stâlpii de lumină. Pentru susținere în loc de iluminare.” Odată ce scopul tău s-a schimbat din aflarea...

Cum a generat Instant Factoring venituri de 449.000€ cu ajutorul Mediapost Martech și HubSpot. Studiu de caz

Instant Factoring este o companie fintech de microfinanțare online din România dedicată întreprinderilor mici și mijlocii (IMM-uri) care a obținut rezultate remarcabile în colaborarea cu Mediapost Martech , HubSpot Diamond partner. Și când spunem remarcabile, avem cifrele care să ne susțină: venituri de 449.000€ într-un singur an, obținute exclusiv prin utilizarea soluțiilor de automatizare HubSpot . Iar pe lista rezultatelor remarcabile...

Wall-Street

Wall-Street: Pentru noua economie - Stiri de business, economie, piete de capital, idei de afaceri, curs valutar, retail, ecommerce, imobiliare, investitii, banci, IT si media oferite gratuit in timp real.

Setari Cookie-uri