Ultima afacere romaneasca despre care stim ca a primit investitie este Caserola.ro, care livreaza mancare de top in Bucuresti. Am vorbit la emisiunea Ziua Zero cu fondatoarea afacerii, Bianca Rusu.

Caserola.ro e un business care livreaza mancare de la restaurante de top din Bucuresti. Se diferentiaza de celelalte afaceri de livrare, tocmai prin faptul ca se bazeaza pe preparate foarte bune si care au costuri mai mari.

Astfel, caserola.ro a primit o runda de finantare de tip seed din partea unui grup de investitori de tip angel. Runda a fost condusa de Evozon Systems – o companie de software si consultanta in IT cu birouri in Cluj si Londra -, iar injectia de capital de 250.000 de euro va fi folosita de companie pentru consolidarea pozitiei de lider pe segmentul premium.

Inceputurile Caserola.ro

“Caserola s-a lansat acum cinci ani. S-a lansat simtind nevoia pe piata, pentru ca nu eram multumita de serviciile care erau si de varietatea de restaurante. M-am gandit ca e nevoie de un serviciu premium axat pe restaurante de top.”, spune Bianca Rusu.

“Am avut sa avem o crestere de 100% de la an la an. Pentru 2018 estimam sa ajungem la vanzari de 1,5 milioane de euro.”, explica Bianca Rusu.

In momentul de fata Caserola.ro are in jur de 35-40 de restaurante, iar in primul an a avut doar cinci asemenea restaurante.

De ce a fost nevoie de investitie

“Pentru a mentine o crestere de 100% de la an la an nu mai puteam sa ne bazam pe fondurile proprii. De 3 ani de zile lucram in partea de IT cu echipa de la Evozon. Ei de la inceput au investit mult timp si sfaturi, astfel ca atunci cand le-am zis de aceasta nevoie au zis da, am cautat si alti investitori si am ajuns la suma aceasta.”, spune Bianca.

“Ii vom imparti in trei arii: vom creste echipa de livratori ca sa facem fata la comenzi, ne vom automatiza niste procese de baza, de exemplu procesul de trimitere al comenzii catre restaurant, dar si investitii in publicitate, pentru a ne mentine cresterea.”, explica managerul general al Caserola.ro.

Cifrele Caserola.ro

“Avem aproximativ 200 de clienti pe zi. 40% comanda la amiaza si 40% seara. Avem aproximativ 20 de livratori in momentul de fata. Comanda noastra medie e la 130 de lei. Restaurantele sunt de top, asa ca si preparatele sunt mai scumpe, datorita calitatii.”

“Am investit in caserole biodegradabile, care nu altereaza mancarea. Arata si foarte bine, mancarea arata bine in ele. Livram in genti termoizolatoare care sa mentina temperatura. Nu ai 100% acelasi nivel al preparatului, dar se apropie de ceea ce gasesti in restaurant. Livram in tot Bucurestiul. Am tot cochetat cu ideea de a ne extinde in afara orasului, dar am ajuns la ideea ca pe segmentul premium pe care mergem noi piata e 70-80% aici in Bucuresti. Vrem sa ne consolidam aici.”, spune Bianca Rusu.

Obiectivele afacerii

“In business-ul acesta e foarte complicata partea de operatiuni. Sa ai grija de echipa de livratori si operatori, astfel incat sa se lege totul cu timpii de gatire ai restaurantelor, cu traficul din Bucuresti. Pot aparea o gramada de lucruri pe care nu le aveai in considerare, care nu se intampla in fiecare zi, dar trebuie sa fii gata pentru rezolvarea lor.”, spune Bianca Rusu.

Focusul Caserola.ro e sa ajunga la 50-60 de restaurante pana la finalul anului. Singurul lucru pe care nu ar dori sa-l livreze e inghetata, pentru ca e foarte complicata.

De asemenea, Caserola.ro are si un serviciu B2B, contracte direct cu firmele care vor sa ofere angajatilor, gratuit, masa de pranz la birou.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Start Up »



Setari Cookie-uri