Atunci cand vorbim de advertising online, pe langa publicitatea traditionala, te gandesti automat la Google AdWords si Facebook. Cu o cota de piata de 93,58% in Europa, nu exista indoiala ca Google AdWords este regele atunci cand vine vorba de search engine marketing (SEM). Cu toate acestea, daca ignori complet Bing, motor de cautare concurent, poti rata milioane de click-uri.

Reteaua Bing atrage 3 miliarde de cautari lunare in Europa, si 12 miliarde la nivel global. Desi are o cota de piata de 2,1% si Yahoo doar 1,13%, dupa cum vedeti daca ignorati complet aceste motoare puteti rata milioane de cautari. Iata cateva dintre avantajele Bing ads, atat pentru startup-uri cat si pentru business-uri deja consolidate.

1. Poti incepe imediat o campanie

Daca ai folosit pana acum Google AdWords si nu vrei sa incepi sa faci campanii pe Bing de teama de a nu o lua de la zero, avem o veste buna – poti importa campaniile din AdWords direct in Bing. Astfel, chiar daca unele date nu pot fi importate imediat, bucatile din puzzle pot fi puse ulterior, usor, la locul lor.

Campaniile, grupurile de reclame, keywords, extensiile, product ads, labels sunt doar o parte dintre elementele care sunt importate automat in Bing Ads. Urmareste acesti pasi pentru copierea lor.

2. Reclamele Bing sunt mai putin competitive si cu un CPC mai ieftin

Avand in vedere ca Bing Ads functioneaza dupa un mecanism similar de licitatie precum AdWords, competitie mai mica implica un cost mai mic per click (CPC). Deci primesti mai multe click-uri, pozitii mai bune ale ad-urilor si un buget mai mic, ceea ce duce la trafic si conversii mai ridiate. Conform Seer, clientii lor au generat peste 76.000 de click-uri suplimentare pe care le-ar fi ratat daca nu ar fi folosit Bing.

Citeste si:
Proiectul care vrea sa "aduca mai mult curaj" in marketing-ul online
Cum sa "aduci mai mult curaj"...

3. Ai control mai mare si targetare mai eficienta

Avand in vedere ca majoritatea cautarilor se fac de pe terminale mobile, a avea optiuni suplimentare de targetare a acestor telefoane si tablete este o mina de aur pentru marketeri. Cu Bing, poti integra targetarea device-urilor alaturi de demografice precum locatie, varsta, gen, ore/perioada de timp etc. Poti renunta complet la targetarea pe desktop, lucru care nu este disponibil in AdWords, de exemplu.

4. Transparenta ridicata pentru search partners

Un alt avantaj al Bing Advertising este transparenta atunci cand vine de a oferi detalii ale partenerilor de cautari. Poti vedea exact de unde vine traficul si sa filtrezi partenerii in functie de acest lucru. Bing ofera raporturi extinse ale metricelor si performantelor fiecarui partener de search intr-o campanie, inclusiv detalii despre impresii si conversii. Avand aceste detalii, poti sa renunti la retele care nu performeaza din campania ta sau grupuri de ad. Google ofera doar doua alegeri restrictive: Google search si parteneri. Nu stii informatii despre sursele traficului atunci cand folosesti AdWords.

5. Ai mai multe extensii

Bing are o gama variata de extensii care te ajuta la cresterea conversiilor si conectarea cu audienta. Un exemplu este extensia Twitter a Bing. Totodata, extensii de locatie pot fi instalate pentru a targeta clienti din apropiere. Poti sa afisezi adresa, informatii sociale si numar de telefon in functie de nevoile tale.

Ca recomandare, atunci cand pornesti campanii pe Bing, incepe cu sume mici, pentru a testa, urmand sa cresti gradual. Avand in vedere insight-urile/informatiile extinse si controlul mai ridicat, Bing Ads ar putea sa merite si timpul si banii tai. Totodata, Bing Ads sunt mai ieftine decat Google Ads, atragand, totusi, milioane de potentiale click-uri.

Citeste si:
FTC avertizeaza motoarele de cautare: subliniati clar care sunt...
FTC avertizeaza motoarele de...


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Start Up »



Citește și
Un nou motor de cautare online home & deco in Romania: Biano.ro
Setari Cookie-uri