Un număr de 14 start-up-uri care au au finalizat în 2019 BCR-InnovX, programul de accelerare a afacerilor din tehnologie, propun soluţii anti-COVID-19, conform unui comunicat al băncii.

Potrivit sursei citate, BCR-InnovX şi-a mărit numărul de startup-uri pe care le acceptă în programul de incubare şi a prelungit data de înscriere până pe 30 aprilie, pentru antreprenorii care au soluţii tehnologice pentru contextul pandemiei, scrie Agerpres.

"Tehnologia este un foarte bun agregator de fapte bune, mai ales în contextul actual, lucru dovedit chiar de startup-urile devenite Alumni ai programului BCR-InnovX. Acestea au finalizat în 2019 programul de accelerare, iar anul acesta se numără printre companiile care au venit cu soluţii la problemele create de COVID-19. Startup-uri mai mici sau mai mari, cu resurse mai multe sau mai puţine, şi-au pus la dispoziţie produsele şi serviciile ca să-i ajute pe cei care au nevoie", se menţionează în comunicat.

În document se menţionează companiile şi soluţiile propuse de acestea.

  • Astfel, WiseVoice a avut iniţiativa de a propune Guvernului României, împreună cu Observatorul Român de Sănătate, un proiect în care să fie folosiţi asistenţii virtuali WiseVoice pentru monitorizarea la distanţă a vârstnicilor. Proiectul propune monitorizarea prin telefon a urgenţelor medicale, a simptomelor declanşate de COVID-19, tratamentul bolnavilor cronici şi asigurarea asistenţei vârstnicilor (alimente şi medicamente). Proiectul a fost aprobat de către Ministerul Afacerilor Interne şi validat de membri ai Guvernului. WiseVoice asigură pro-bono licenţele platformei enterprise pe parcursul derulării proiectului.
  • Modex oferă consultanţă software şi suport tehnic tuturor ONG-urile implicate în lupta împotriva Coronavirusului şi vine în sprijinul celor care acuză atacuri cibernetice, oferind securitatea şi integritatea datelor, real time backup.
  • IndexAR ajută companiile care vor să-şi prezinte virtual produsele sau serviciile şi creează pentru acestea experienţe prin intermediul AR (Realitate Augmentată). Timpul de livrare al acestora este extrem de mic, aproximativ 5 minute, comparativ cu 5 luni, cât durează în general un astfel de proiect.
  • Fondatorii Stuffz, o platformă de închiriere de gadget-uri, au creat platforma Necesar Spital, o iniţiativă gratuită care pune în legătură directă spitalele cu donatorii/furnizorii de echipamente de protecţie COVID19. Cum funcţionează: administratorii spitalelor îşi fac un cont şi actualizează necesarul de echipament de protecţie; furnizorii şi donatorii intră în contact direct cu administratorii spitalelor şi furnizeaza echipamentul de protecţie.
  • SETRIO recomandă farmaciilor să încurajeze angajaţii să limiteze contactul cu persoane din exterior şi să utilizeze serviciile de comenzi online de medicamente. Astfel, a creat platforma GOPHARMA - un serviciu gratuit pentru farmaciştii din România, prin intermediul căruia aceştia câştigă timp la căutarea produselor esenţiale, identifică distribuitorii care au stocuri pentru produsele căutate, câştigă timp la plasarea comenzilor de defectură şi vizualizează rapid promoţiile oferite de distribuitori în această perioadă.
  • ProductLead oferă gratuit o şedinţă de consultanţă în Influencer Marketing, prin intermediul căreia compania este pusă la curent cu toate demersurile de care influencer marketing are nevoie pentru a rula cu succes.
  • DocProcess susţine companiile ce vor să-şi digitalizeze procesele de business, prin eşalonarea costurilor de implementare şi prin oferirea de facilităţi pentru toţi furnizorii noi ce se înrolează în platforma companiei.
  • SIGTREE a creat o nouă platformă care permite digitalizarea procesului de "performance management" pentru şantierele în construcţie. În această perioadă aplicaţia va fi gratuită şi va include consultanţă pentru importarea datelor deja existente în xls.
  • PREPI este platforma oferită gratuit în această perioadă liceenilor şi prin intermediul căreia aceştia îşi îmbunătăţesc cunoştinţele matematice cu ajutorul unui plan personalizat, care-i ghidează prin bazele materiei.
  • BOX2M oferă companiilor soluţii de monitorizare automată, ce elimină nevoia de interacţiune umană şi reduc semnificativ costurile cu energia şi alte utilităţi, respectiv costurile de mentenanţă preventivă şi reactivă. În această perioadă, BOX2M oferă un discount de 35% faţă de preţul de piaţă pentru componentele de tip CAPEX (hardware şi instalare) necesare implementării şi posibilitatea mutării bugetului tip CAPEX în costuri recurente, plătibile semestrial sau anual.
  • iziBAC este aplicaţia gratuită care le pune la dispoziţie liceeniilor ce se pregătesc pentru examenul de Bacalaureat peste 3000 de materiale educaţionale. Acestea le sunt prezentate printr-o metodă modernă şi distractivă, care îmbină cele mai moderne tehnici de gamificare cu o formă de predare inovativă, bazată pe multimedia content, interactivitate şi spirit de comunitate.
  • 3PM este o aplicaţie de Blended Learning, ce cuprinde o aplicaţie web pentru traineri şi o aplicaţie mobilă pentru cursanţi, prin intermediul căreia trainerii pot interacţiona cu elevii înainte, în timpul şi după sesiunile de training. În această perioadă, aplicaţia este oferită gratuit, pentru a putea fi folosită în mod complementar cu traininguri/ seminarii online.
  • iFactor anunţă că echipa lor rămâne activă şi alături de clienţi, parteneri şi toate IMM- urile din România. Platforma şi serviciile de factoring rămân funcţionale chiar şi în această perioadă şi încearcă să ajute cât mai multe companii să păstreze un ritm de business normal.
  • NOTEB este motorul de căutare oferit gratuit, prin care oricine îşi poate găsi rapid laptopul de care are nevoie. Acesta este conceput să recomande cu uşurinţă modele de la diferiţi producători, oferind fiecărui utilizator opţiuni potrivite nevoilor sale.

Sursa foto: Agerpres

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Start Up »



Setari Cookie-uri