Wine4skin este un nou brand românesc de cosmetice, lansat recent pe piață de soții Corina și Laurențiu Scheusan, care dețin crama Domeniile La Migdali, în satul Valea Scheilor din Prahova. Vița de vie și livada de migdali i-au inspirat pe antreprenori să înceapă producția unei linii de cosmetice cu ingrediente naturale, pentru care anticipează vânzări de peste 100.000 de euro, anul următor.

„De ce încă o gamă de cosmetice într-o piață plină de oferte? Inițial a fost pentru a răspunde unor nevoi personale. Pielea sensibilă și înclinată la alergii m-a făcut mereu să citesc etichete (unele mult prea lungi) și mi-a limitat opțiunile în căutarea de produse blânde cu pielea, dar în același timp eficiente. Apoi numărul mare de produse, fiecare adresându-se unei anumite probleme care face ritualul de frumusețe consumator de timp, dar și alegerea produsului adecvat dificilă, m-au făcut să îmi doresc o gamă minimalistă și multifuncțională”, povestește fondatoarea Wine4skin, Corina Scheusan.

În via și livada de migdali a familiei, Corina a găsit ingredientele cheie pentru produsele sale: extractul și uleiul de struguri, uleiul de migdale dulci și apa de trandafiri. Gama de cosmetice face parte din proiectul Domeniile La Migdali, un hobby al soților Corina și Laurențiu Scheusan, care s-a transformat într-o afacere de familie care produce vinuri și practică viticultura ecologică încă din 2017.

„Este noul copil al familiei, acum când copiii noștri au ajuns la maturitate și își croiesc un drum propriu. Și pentru că amândoi fondatorii avem educație medicală, am văzut oportunitatea folosirii resurselor naturale și într-un domeniu conex. Nu am inventat ceva, este o cale deja bătută, dar am creat un produs autohton în respect pentru natură și pentru consumator”, povestește Corina.

Produse pentru un public preocupat de sine și de mediu

Primul lot de produse cosmetice a fost fabricat de un producător cu experiență pentru a transpune formula din laborator la scară industrială, dar investitorii nu exclud, pe viitor, o linie de fabricație proprie.

„Lista de ingrediente este detaliată pentru fiecare produs pe site și pe ambalaj. Pe site am oferit informații privind aproape toate ingredientele și ne-am impus să folosim produse naturale de origine vegetală pe cât posibil indigene și majoritatea ecocertificate. Produsele nu conțin parabeni, parfumuri sau coloranți sintetici, iar conservanții, emulsifianții și celelalte ingrediente care conferă proprietățile senzoriale sunt admise de organismele care certifică produse naturale, organice”, explică Corina Scheusan.

Produsele sunt valabile timp de 12 luni, conform documentației furnizorilor. Testele de stabilitate la care sunt supuse produsele pot extinde această perioadă, dar lotul produs este mic tocmai pentru a nu depăși perioada garantată de valabilitate. Temperatura optimă de păstrare trebuie să fie sub 25 de grade și odată recipientul deschis, conținutul trebuie consumat în termen de 3 luni.

Gama de cosmetice se va extinde cu un produs de curățare, un balsam de buze și un produs special de protecție solară și, poate, o gamă de produse pentru corp.

„Despre termene este greu de vorbit. Am învățat că ceea ce îmi propun nu respectă neapărat orarul pe care l-am sperat. Sunt multe etape care necesită efort și timp. Dorim să creăm în 3-5 ani un brand recunoscut, wine4skin, iar pentru moment optăm doar pe vânzări online. Cred că există un trend favorabil și un public tot mai conștient și preocupat pentru sine și pentru mediu, care apreciază produsele naturale”, mai spune fondatoarea brandului.

Magazinul online s-a lansat recent, iar pentru anul următor se așteaptă la vânzări de 125.000 de euro, o sumă care va dubla cifra de afaceri actuală a Domeniilor La Migdali.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Anca Olteanu
Sunt redactor coordonator al publicației Retail.ro, parte din InternetCorp. Înainte am lucrat la site-urile Ziare.com și Wall-street.ro și la agenția de presă Mediafax, unde am fost reporter al departamentului Economic. Am absolvit Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării a Universității din București.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Start Up »



Setari Cookie-uri