Antreprenorii romani cauta nise cat mai inguste pe care sa le exploreze, iar segmentul comertului electronic devine o zona care cere originalitate.
Dupa succesul site-urilor cafele.ro si hamacuri.ro, compania eButiks dotro SRL a lansat recent Nightshop.ro, primul magazin online cu livrare de noapte (intre 20.00 si 5.00).

Lansarea nightshop.ro a vizat acoperirea unei nise neexploatate pana atunci, cel putin in mediul magazinelor online. “Cand locuiam in Bruxelles, obisnuiam sa vad la fiecare colt cate un magazin non-stop. Am vazut cateva magazine non-stop si in Bucuresti, care sunt, in opinia mea, insuficiente pentru a acoperi cererea a 2,3 milioane de locuitori intr-o capitala europeana”, ne-a declarat Tarik Bouali, general manager eButiks dotro SRL.

Bazandu-se pe atractivitatea internetului si nevoia clientilor de a achizitiona produse specifice chiar si la ore foarte tarzii, Tarik a lansat un magazin online special care sa functioneze non-stop intre orele 20.00 si 5.00.

“Diferenta fata de alte magazine non-stop este faptul ca noi livram acasa la client. Acesta este unul din avantajele competitive ale afacerii. Oricine poate accesa online site-ul nostru in vederea achizitionarii produselor fara a iesi din casa noaptea tarziu. Dureaza mai putin de doua minute, iar noi ne ocupam de restul”, sustine Tarik.

Lansat pe 5 decembrie printr-o investitie de cateva mii de euro, incluzand stocurile de marfa, nightshop.ro se divide in doua segmente de produse, oarecum complementare: alcool si tigari. Restul produselor de pe site sunt complementare acestor categorii de produse. “Ne gandim pe viitor sa ne extindem gama de produse”, spune Tarik.

Ne intrebam cat de rentabil este un shop online cu livrare de noapte, mai exact cat de solicitate sunt produse ca alcool, tutun, tigari si snack-uri pe timp de noapte. “Exista cerere, potrivit furnizorilor nostri. Va dau exemplul statiilor de benzina, deschise pana tarziu. Pe o scara care include ca puncte de vanzare supermarketuri, hoteluri etc, statiile de benzina se sirueaza pe locul doi, in vanzarea unor astfel de produse, chiar si a celor de categoria lux”, declara Tarik, referindu-se la bauturile mai scumpe gen whisky sau sampanie.

Cine sunt clientii? Intr-o asemenea afacere expusa online, compania are in vedere servirea unei clientele exigente, precum oamenii de afaceri din tara, strainatate, expati, in general persoane care doresc sa beneficieze rapid de un produs, dar si segmentul HoReCa si organizatorii de evenimente.
Un alt avantaj al magazinelor de tipul nightshop.ro este livrarea rapida a produselor si plata cu cartea de credit. “Promitem 45 de minute in Bucuresti si in imprejurimi (Baneasa, Pipera, Otopeni). Noaptea traficul este mult mai usor decat ziua”, explica Tarik.

Pana la sfarsitul lunii decembrie, compania se asteapta la 50 de comenzi, ceea ce inseamna un start bun, in opinia directorului general. “Avem si sampanie, care sigur va contribui la cresterea vanzarilor noastre in aceasta luna, mai ales in noptile de 24 si 31 decembrie, cand magazinul va fi deschis”, continua acesta. “Urmarim sa avem primii 20 de clienti fideli in prima luna si ne asteptam la o crestere lunara de 5%”, ne-a declarat Tarik.

Afacerile online cunosc in prezent o dezvoltare exploziva, in principal datorita costurilor mai reduse de infiintare si a accesului direct la un numar semnificativ de potentiali clienti. Piata se imparte inca intre profesionisti si amatori, considera Tarik. “Prima filtrare se va face intr-un an sau doi. In viitor se vor vedea doar actorii principali pe segmentele IT, Food&Beverages, centre comerciale virtuale, fashion, luxury shops si turism, cu resurse la capacitate maxima incat sa sustina fenomenul online”, incheie directorul general eButiks dotro SRL, anuntand pe viitor noi proiecte la fel de originale.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Start Up »



Setari Cookie-uri