Dan Backus, cofondator al companiei ThePort Network ce creaza softuri pentru crearea de comunitati virtuale, ofera, citat de MarketWatch, patru sfaturi esentiale pentru a imbunatati comunicarea dintre organizatie si clienti, prin intermediul activitatilor de responsabilitate sociala corporatista.
Popularitatea mereu in crestere a platformelor cu caracter social precum MySpace, Facebook si LinkedIn incurajeaza, atat societatile comerciale, cat si organizatiile nonprofit pentru implementarea cat mai multor activitati de responsabilitate sociala corporatista (CSR).

Incercati sa va cunosteti cat mai bine publicul tinta. Echipamentul in care decideti sa investiti trebuie sa aiba o stransa legatura cu un anumit comportament online online al persoanelor carora va adresati. Actiunile de cercetare vor trebui sa gasesca rapunsuri in ceea ce priveste regularitatea cu care potentialii clienti acceseaza site-uri, care sunt site-urile lor preferate si, nu in ultimul rand, disponibilitatea pe care o au in a se alatura anumitor comunitati online.

Incercati sa realizati o legatura intre obiectivele organizatiei si modalitatile media folosite in atingerea lor. Exista modalitati create special pentru obtinerea unor rezultate specifice. De exemplu, blogurile reprezinta o modalitate extraordinara de a obtine feedback de la un grup mare de persoane in ceea ce priveste anumite proiecte viitoare potentiale. In acelasi timp, proiectele ce implica vizualizarea de fotografii confera o anumita stare de incantare in randul clientilor si, totodata, un puternic simt al comunitatii vituale din care fac parte.

Stabiliti clar procedurile. Activitatile media de CSR, presupun, din partea companiilor, acordarea unui grad inalt de incredere fata de publicul lor. Cu toate acestea, intreaga operatiune trebuie supravegheata indeaproape pentru a va asigura de eficienta comunicarii si de faptul ca ea urmareste atingerea anumitor scopuri stabilite de firma. Va trebui sa incerci prin desemnarea unor moderatori pentru forum si prin stabilirea anumitor criterii stricte pentru cei ce doresc sa participe.

Implicati angajatii in acest proiect si identificati resursele de care dispuneti. Implementarea unei astfel de strategii media necesita, fara indoiala, implicarea liderilor organizatiei. Asa ca, inaintea initializarii acestor operatiuni, trebuie sa va asigurati ca veti beneficia de sprijn din partea personalului intern, care trebuie sa accepte idea de a integra aceste activitati in rutina lor zilnica. Ideal ar fi ca, anumite persoane ce fac parte din conducerea companiei, sa se implice personal in proiect, atat pentru a ajunge sa-si cunoasca mai bine clientii cat si pentru a-i ajuta in conturarea obiectivelor viitoare.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Start Up »



Setari Cookie-uri