Viziunea unui manager nu va afecta doar reusitele pe care le va avea afacerea, dar ii va inspira si pe ceilalti cum sa va sustina in eforturi, scrie Entrepreneur.com.
Ca antreprenor, va veti confrunta destul de des cu situatii dificile care aparent nu vor avea solutii. Abordarea acestor situatii cu o atitudine pozitiva este vitala pentru a costrui afacerea dumneavoastra, in special cand faceti primii pasi. Avand o perspectiva optimista, aceasta creeaza o atmosfera de securitate care atrage oameni, idei si resurse de care va puteti folosi pentru a avea succes.

Pentru a crea o “atitudine pozitiva”, incepeti sa recunoasteti ca o atitudine pozitiva este in principal o alegere. Oamenii si evenimentele din viata dumneavoastra pot decide cum sa va simtiti, dar dumneavoastra veti decide in final cum sa ganditi si sa interactionati cu ceilalti oameni. O minte pozitiva actioneaza in mod pozitiv asupra cresterii personale si ajuta la formarea unui mediu propice pentru eforturile de antreprenoriat.

1. Creeaza o stare pozitiva. Cand veti trata cu o atitudine pozitiva provocarile intalnite, lumea va oferi posibilitati pe care niciodata nu vi le-ati imaginat. Inevitabil, gandurile negative vor fi prezente in mintea dumneavoastra si vor atenta sa va distraga de la evolutia in afacere. Insa faceti o pauza in aceste momente si amintiti-va ca aceste sentimente descurajatoare sunt temporare. Trebuie sa fiti constient mereu ca puteti indeparta orice parte negativa si puteti restaura optimismul.

2. Actionati pentru a va crea viitorul. Ca antreprenor, in mod fundamental sunteti responsabil pentru atitudinea si actiunile dumneavoastra. Axati-va pe un lucru pe care il puteti face pentru a inainta, decat sa va irositi energia pe lucruri dificile. Prin faptul ca veti face un pas inainte, veti reusi sa consolidati rezolvarea problemei si veti crea solutii viabile.

3. Distrugeti criza interna.
Mutati cuvantul negativ din conversatii si intotdeauna declarati lucrurile pozitive. Axati-va pe trei sau patru cuvinte care sa va energizeze si folositi-le pentru a schimba rapid atitudinea cand este nevoie. “O pot face” trebuie sa devina un motto in activitatea dumneavoastra .

4. Asteptati-va la rezultate pozitive. Nu conteaza circumstantele, spuneti-va singur ca rezultatele pozitive vor aparea. Nu dispretuiti nicio oportunitate: intoarceti apelurile telefonice care probabil initial nu au fost promitatoare, niciodata nu veti sti de unde iese urmatoarea idee buna. Investigati toate oportunitatile pentru a deschide noi usi sau asistati la obiectivele unor apropiati, si veti sti daca afacerea dumneavoastra va fi in concordanta cu a lor.

5. Permiteti apropiatilor dumneavoastra sa va sustina atitudinea de optimism. Mediul inconjurator joaca un rol important in schimbarea de atitudine. Antreprenorii sunt norocosi deoarece adesea pot imbunatati spatiul de birouri fara sa aiba vreo grija legata de repercusiunile venite din partea colegilor sau a sefului. Asezati-va biroul langa o fereastra daca va ajuta sa va relaxati si afisati carti sau fotografii cu prietenii, familie sau animale daca va vor face sa zambiti.

Cei din jurul dumneavoastra vor aprecia atitudinea pozitiva.

Elibereaza-te de negativism prin declararea fiecarei zi ca fiind o zi fericita. Educa energia pozitiva prin crearea de momente, chiar daca sunt doar doua minute, cand puteti elibera orice tensiune care te inconjoara, iar mediul inconjurator va suporta ultimul tau succes.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Start Up »



Setari Cookie-uri