Copimaj a lansat liveMag.ro, un magazin online in care s-a investit progresiv timp de un an de zile o suma egala cu aproximativ 150.000 euro. Managerii noului magazin isi propun sa ajunga printre primii cinci jucatori de pe piata din Romania.
liveMag.ro a fost dezvoltat timp de sase luni, de catre o echipa formata din persoane cu peste trei ani de experienta, formata din Alexandru Circei – CEO Copimaj si partener Microsoft BizPark, Cosmin Nicula – Web Development Director, Erol Abzait – Creative Director si Andrei Vasile – Sales Manager. In prezent, pe langa acestia, in proiectul liveMag.ro mai lucreaza alti sase oameni. Din actionariatul firmei fac parte doua persoane care au dorit sa isi pastreze anonimatul.

Dezvoltarea liveMag.ro este un proiect Copimaj bazat pe solutia proprie a companiei, platforma de e-commerce LIVE2c. La nivel macro, Copimaj dezvolta in continuare platforma LIVE2c cu scopul de a o lansa in viitorul apropiat ca solutie web 2.0 dezvoltata in totalitate cu tehnologii Microsoft.

"In momentul actual ne aflam in negocieri cu mai multi parteneri strategici, atat din Romania, cat si internationali, pentru lansarea acesteia ca potential competitor puternic in piata mondiala de e-commerce. Ne propunem sa atingem un obiectiv foarte inalt pentru ca suntem siguri ca vom reusi sa obtinem tot ceea ce ne-am propus", spune Alexandru Circei, CEO Copimaj.

Lansarea magazinului online coincide cu un moment nefast din punct de vedere economic. Acest lucru insa nu constituie un impediment pentru lansarea liveMag.ro.

"Noi consideram ca in aceasta perioada clientii o sa fie mult mai exigenti si dorim sa profitam de criza. Desigur, noi credem ca situatia generata de criza nu va paraliza total din punct de vedere economic consumatorul, ci il va face mult mai atent la detalii, ceea ce este in definitiv un avantaj pentru magazinul nostru", declara Circei.

Pentru anul in curs, se preconizeaza o cifra de afaceri de 8 milioane lei. Analiza avansata a planului de afaceri liveMag.ro a relevat faptul ca investitia initiala va fi amortizata in decursul a aproximativ 24 - 30 de luni.

"Ideea acestei afaceri s-a nascut in urma cu aproximativ trei ani, cand am citit articolul lui Dragos Manac Lets-kill-emag. Mi-am dorit imediat sa fac parte din piata de e-commerce din Romania. Astfel, am decis sa deschid un magazin online si i-am impartasit ideea si prietenului meu, Cosmin Nicula (in acel timp un tanar programator foarte promitator). Am pornit pe drumul care ne-a adus unde suntem astazi", isi aminteste Circei.

Afacerea a pornit cu adevarat in urma cu aproape un an, cand s-a lansat prima varianta a magazinului.

"Intre timp, am invatat multe si am reusit sa ne cream un plan de business structurat, centrat pe dezvoltarea platformei actuale LIVE2c, pe care este implementat magazinul online liveMag.ro", adauga el. liveMag.ro si-a ales ca model unul diferit fata de restul magazinelor online din Romania.

Pentru ca in aceasta perioada ar fi foarte greu pentru liveMag.ro sa investeasca foarte mult pe partea de logistica si in acelasi timp sa ofere cele mai bune servicii clientilor, asa cum si-a propus, magazinul online a stabilit parteneriate cu magazine traditionale de IT&C.

Astfel, liveMag.ro se va concentra foarte mult pe intelegerea comportamentului vizitatorilor, pentru a le oferi usurinta de care au nevoie in satifacerea nevoilor lor si va oferi suport in alegerea produsului.

"Piata de e-commerce IT&C din Romania este guvernata de un jucator mare care genereaza in jur de 70% din vanzari. Daca ne uitam atent la suma vizitatorilor celorlalti jucatori care isi adjudeca 30% din vanzari, observam ca aceasta depaseste cu mult numarul de vizitatori al primului jucator din piata. Noi vedem acest lucru ca pe o oportunitate pentru a reusi sa ajungem cat mai repede in top prin calitatea serviciilor si solutiilor oferite clientilor nostri", spune Circei.

In plus, acesta estimeaza o crestere a numarului de clienti cu 50% fata de anul trecut, cand rula online varianta alfa a liveMag.ro.

"Ne bazam si pe departamentul de service in aducerea unor noi categorii de clienti. Acest departament se va ocupa de reincarcarea consumabilelor cumparate de la liveMag.ro", explica seful Copimaj.

Copimaj a fost infiintata in anul 1995 si este o companie ce ofera servicii de design, dezvoltare web si strategie.

liveMag.ro estimeaza ca, in aproximativ o luna, va ajunge pe prima pagina in motoarele de cautare ale unui produs pe care il comercializeaza.

"Vom desfasura si campanii Google Adwords pentru categoriile de produse comercializate si vom investi in campanii de tip new media si social media marketing. In acest moment, liveMag are un cont de Twitter si un grup pe Facebook prin care comunica cu consumatorii", conchide Alexandru Circei.

Bugetul de promovare este confidential, conform contractului de prestari servicii semnat cu Copimaj.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Start Up »



Setari Cookie-uri