Indiferent de segmentul pe care il acopera, majoritatea magazinelor vor sa isi vanda produsele sau serviciile online. Chiar daca angajati o companie care sa se ocupe de partea online a business-ului, dumneavoastra sunteti expertul in ceea ce vindeti, iar implicarea dumneavoastra este categorica pentru succesul site-ului.
Chiar daca folositi solutii preinstalate sau construiti un site intr-un sistem open source, este foarte important sa va implicati in crearea acestuia. Dumneavoastra trebuie sa creati lista de produse, iar fiecare produs trebuie sa fie unic, sa aiba un pret si o descriere. In functie de ce vindeti aveti mai multe modalitati de vanzare, sustin specialistii revistei Entrepreneur.

In afara de informatii, veti avea nevoie de imagini ale produselor dumneavoastra sau recomandari pentru produsele digitale. Trebuie sa petreceti un timp pentru a va familiariza cu aplicatiile de editare a imaginilor. De asemenea, este recomandata fotografierea pozelor pentru fiecare model si chiar pentru fiecare culoare a unui produs. Daca vindeti produse digitale ca muzica sau carti electronice, trebuie sa creati produse de proba pentru vizitatorii site-ului, cum ar fi doua pagini dintr-o carte sau o portiune de 30 de secunde dintr-o melodie.

Magazinele online trebuie sa accepte plata prin carti de credit. Puteti sa va adresati unei banci si deschideti un cont de comerciant sau puteti colabora cu o companie de servicii de acest tip. Procesarea cartilor de credit poate fi integrata in solutiile preinstalate sau sunt detinute de servicii ca PayPal sau Google. Inainte de a face o astfel de decizie trebuie sa va ganditi la audienta dumneavoastra.

Puteti integra mai multi procesatori in sistemul de cumparaturi, insa este important sa stiti ca utilizatorii sunt oameni si se pot ivi greseli. Tiparirea seriei contului de credit si tastarea gresita a codului postal sunt cateva dintre greselile frecvente, de aceea trebuie testate astfel de greseli pe site-ul dumneavoastra. Cand evaluati sistemele de cumparare, nu va asumati comenzi internationale deoarece functiile trebuie personalizate.

Serviciile suplimentare ar trebui furnizate cu cele mai exacte preturi. De exemplu, este vorba de transportul produsului dumneavoastra. Nu toate sistemele de comert online integreaza servicii de transport, iar daca intentionati sa transportati produsele, aceasta functie trebuie integrata pe site-ul dumneavoastra, astfel codurile postale ale cumparatorilor pot fi verificate si pretul va fi stabilit in functie de greutarea produsului si destinatia acestuia.

Alaturi de gestionarea stocurilor, adaugarea imaginilor si conectarea produsului la sistemul de transport, in general cumparatorii online au nevoie de probe verosimile. Parerile consumatorilor au devenit un standard al magazinelor online din prezent si pot avea doua scopuri – pot spori vanzarile si pot oferi consumatorilor optiunea de a-si exprima parerea.

Oferirea de functii prin care consumatorii isi pot imparti parerile cu prietenii si familia nu este doar o functie standard pentru majoritatea site-urilor de e-commerce, insa acestea pot ajuta consumatorii sa gaseasca ce cauta in magazinul dumneavoastra.

Continutul nou pentru produse este o necesitate pentru orice site. Site-ul trebuie organizat dupa informatiile furnizate despre cea mai buna utilizare a produselor dumneavoastra sau integrati pareri ale consumatorilor despre o carte cumparata de pe site, in cazul unei librari online. Mesajele trebuie sa fie in permanenta de actualitate.

Un magazin online nu inseamna doar sa oferi cele mai noi si bune produse sau cel mai mic pret. Trebuie sa creati o audienta prin care sa va fie mai usor sa sporiti cresterea afacerilor. Cele mai importante lucruri de care trebuie sa tineti cont sunt ca fiecare functie este importanta si ca trebuie sa va implicati personal in proiect.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Start Up »



Setari Cookie-uri