Tot mai multi antreprenori sunt nevoiti in ultimul timp sa renunte la angajati din cauza situatiei economice dificile insa poate tocmai din aceasta cauza ei ar trebui sa fie si mai atenti ca salariatii ramasi sa fie multumiti. Cotidianul economic american The Wall Street Journal ofera cateva sfaturi prin care va puteti pastra angajatii cat mai mult timp in companie.
1. Oferiti pachete de beneficii, printre elementele aproape obligatorii numarandu-se asigurarea medicala ori de viata.

2. Organizati concursuri pentru a va mentine angajatii motivati si pentru a-i face sa se simta recompensati.

3. Avansati-i de fiecare data cand este posibil. Aratati-le acestora ce sanse de promovare au pentru ca daca nu veti face acest lucru s-ar putea sa se simta frustrati nestiind care este viitorul lor in companie.

4. Comunicati deschis cu angajatii. Organizati periodic intalniri in care acestia sa poata oferi idei si sa puna intrebari. Dezvoltati o cultura organizationala in care personalul poate discuta cu managementul fara a-i fi frica de repercusiuni.

5. Oferiti-le recompense financiare de fiecare data cand isi ating obiectivele ori raman in companie pentru o anumita perioada de timp determinata, de exemplu, trei, cinci ani.

6.
Asigurati-va ca angajatii stiu ce va doriti de la ei. Adesea, in companiile mici salariatii au foarte multe responsabilitati, iar daca nu stiu exact ce se asteapta de la ei s-ar putea ca rezultatele muncii lor sa fie sub asteptari.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Start Up »



Setari Cookie-uri