Majoritatea businessurilor mici esueaza in primii cinci ani nu pentru ca produsul ori serviciul oferit nu ar fi bun, ci mai ales din cauza vanzarilor slabe. Daca afacerea dumneavoastra a inceput deja sa creasca, ar fi bine sa angajati un specialist in domeniu. Cititi mai jos cum gasiti persoana potrivita pentru a va ajuta sa va majorati vanzarile.
Este bine sa incepeti sa cautati chiar cand sunteti dvs.la cumparaturi, cand dvs. sunteti clientul. Ce fac unii oameni de vanzari pentru a va face sa va simtiti bine cand lucrati cu ei? Sa va dati seama ce inseamna pentru dvs. un om bun de vanzari este cel mai important pas, scrie The Entrepreneur.

Daca gasiti o astfel de persoana ar fi bine sa o complimentati (oamenilor de vanzari le place foarte mult acest lucru) si apoi sa incercati sa continuati conversatia intrebandu-o daca ii place actualul loc de munca.

In cazul in care spun ca da, ii puteti multimi si felicita din nou pentru serviciile oferite. Dar daca simtiti o ezitare, ii puteti oferi cartea dvs. de vizita.

"Compania mea este la inceput si cautam o persoana buna de vanzari. Daca v-ar interesa sa aflati mai multe, aceasta este cartea mea de vizita. Nu ar fi corect sa vorbim in timp ce dvs. lucrati. Insa contactati-ma cand doriti”, ar putea fi o modalitate in care sa-i prezentati ce doriti.

Conversatia nu ar trebui sa dureze mai mult decat tine de obicei plata unui lucru cumparat din magazin pentru ca altfel veti arata lipsa de respect si etica fata de comerciant, iar o persoana buna de vanzari nu ar dori asa ceva.

Insa cele mai utilizate metode prin care puteti gasi un specialist in vanzari este prin recomandarile venite din partea clientilor, a furnizorilor sau chiar a bancii cu care lucrati, pentru ca, in fond, daca business-ul dvs. se dezvolta, va creste si cel al bancii cu care lucrati.

Daca apelati insa la anunturile din presa, trebuie sa prezentati foarte clar ce cautati. Spuneti inca de la inceput ca persoana angajata va lucra intr-un start-up si ca trebuie sa fie foarte motivata. De asemenea, trebuie sa spuneti ce produs ori serviciu va trebui sa vanda pentru a nu face pe nimeni sa isi piarda timpul.

Cea mai mare greseala pe care o fac majoritatea angajatorilor la interviurile de angajare este faptul ca vorbesc foarte mult despre afacerea lor in loc sa puna cat mai multe intrebari despre candidat pentru a-l cunoaste mai bine.

Fiti pregatit sa puneti intrebarile pentru care sa aflati raspunsurile pe care le cautati. Daca nu le primiti, inseamna ca persoana respectiva nu este candidatul cautat.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Start Up »



Setari Cookie-uri