“TV si radio sunt medii foarte puternice. Cand vor avea si aceasta capabilitate, de a targeta pe certitudine si nu pe afinitate, isi vor recastiga share-ul. In ultimii ani, TV-ul a pierdut anual 1-2 procente. Nu e o scadere dramatica, dar cumulat sunt cateva procente bune. Daca astazi definim digitalul ca displayul de pe computer si de pe mobil, oferta TV este atat de mare, incat sigur vom asista la o crestere. E drept, poate nu chiar in acelasi ritm ca pe vremea cand nu exista digital.”

Anul trecut, The Group a lansat o agentie specializata in programmatic buying. Preocuparile The Group pentru programmatic dureaza deja de cativa ani, iar in 2015 a fost lansata agentia dedicata. Balotescu spune ca marketingul programmatic este un mod deja firesc de a face campaniile de digital, cel putin in ceea ce priveste echipa pe care o coordoneaza si proiectele agentiei Media Investment. Mai mult decat atat, urmeaza ca toate mediile sa se tranzactioneze programmativ: tv, radio si outdoor.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont