"Aproape toate bancile pun la dispozitia clientilor multiple canale alternative pentru efectuarea de operatiuni financiare si comunicare in timp real, care nu mai presupun relatia fizica a clientului cu banca. In fapt, se observa din ce in ce mai mult preferinta clientilor de a interactiona cu banca prin intermediul calculatorului, smartphone-ului sau al tabletei, de la distanta, la orice ora, de oriunde ar fi, in locul deplasarii la banca. Similar cu tendintele de dezvoltare a platilor electronice, interactiunea cu banca se doreste a fi cat mai usoara, rapida, debirocratizata, cu accent pe autentificarea persoanei facuta nu pe baza formularelor si a altor acte, ci pe baza elementelor biometrice", a declarat Catalin Cretu pentru wall-street.ro, raspunzand provocarii de a-si imagina banca viitorului.

Ca urmare, dezvoltarea exploziva a tehnologiei si tendinta accentuata catre mobilitate si digitalizare influenteaza radical piata serviciilor financiare si experienta consumatorului deopotriva.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont