Tinta Creditul Online este “tanarul educat, utilizator de internet, pretentios, care solicita calitate si pentru care timpul liber conteaza”, potrivit bancii.

"Oricarui consumator din Romania se adreseaza. Noi pana acum nu am marketat credit de consum pentru ca filosofia noastra este ca in sucursale sa lucram preponderent cu companii si nu cu persoane fizice. Oamenii nostri din sucursale care se ocupa de clientela sunt specializati pe companii, analiza financiara, negocieri de structuri mai complexe, tranzactii complexe, deci nu persoane fizice. Nu am vrut sa tinem sucursala aglomerata cu clientela persoane fizice, pentru ca nu vad niciun sens ca persoanas fizica sa se deplaseze la banca, cel putin nu persoana fizica pe care o tintim noi. Din acest motiv inovam pe internet si pe mobile tot ce inseamna astazi depozite, conturi curente, tranzactii, plati, credite, credite de consum, dar vor veni si alte produse", a declarat pentru wall-street.ro directorul general al Libra Bank, Emil Bituleanu.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont