Retailerul danez de mobila si accesorii JYSK intentioneaza sa deschida in urmatorii trei ani circa 60 de magazine, urmand sa atinga pragul de 100 de unitati pe plan local, a spus pentru wall-street.ro Alex Bratu, country manager al companiei pentru Romania si Bulgaria.

In prezent, JYSK detine pe plan local 39 de magazine fizice, fiecare cu o suprafata de circa 1.000-1.200 mp, respectiv un magazin online, lansat in noiembrie 2015. Pentru acest an compania intentioneaza sa mai bifeze 15-16 noi deschideri, printre orasele unde JYSK vrea sa ajunga in 2017 numarandu-se Bistrita, Alexandria, Vaslui, Ploiesti, Braila, Giurgiu, Medias, Targoviste.

„De asemenea, planuim sa inauguram noi magazine in Bucuresti, Craiova si Constanta, orase in care deja suntem prezenti. Ne-am propus ca pana in anul 2020 sa ajungem la 100 de magazine fizice in Romania. Suma investita difera in functie de mai multe variabile: marimea magazinului, stadiul in care se afla in momentul preluarii spatiului, orasul sau zona”, puncteaza Alex Bratu.

In acest moment, JYSK are in Romania aproape 500 de angajati, numar care va creste „considerabil” in anii urmatori pe fondul „procesului de expansiune rapida”.

In anul financiar care s-a incheiat, 2015/2016, JYSK a inregistrat „cele mai bune rezultate de pana acum in Romania”, mai spune Bratu. Astfel, compania a raportat o cifra de afaceri de 223 de milioane de lei si un EBIT de 28 de milioane de lei, cu 61%, respectiv 180% mai mari in comparatie cu anul trecut.

Alexandru Bratu a preluat conducerea JYSK Romania la inceputul anului 2010, dupa ce anterior a fost timp de aproape sase ani manager comercial al lantului de retail cu echipamente sportive Intersport, unde s-a ocupat de expansiunea retelei in Romania.

Pe plan local JYSK are drept competitori pe suedezii de la IKEA, dar si pe austriecii de la Kika.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Succese »


Setari Cookie-uri