Grace Couture Cakes, atelierul couture de cofetarie lansat in urma cu cinci ani de Alina Sudriu, va depasi anul acesta pragul de afaceri de un milion de euro, cumuland zona de evenimente si vanzarile cake shop-ului deschis in centrul comercial Baneasa, a declarat fondatoarea companiei.

Grace Couture Cakes a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de 800.000 de euro, evolutie sustinuta si de vanzarile inregistrate de cake shop-ul deschis in centrul comercial Baneasa.

„In 2016 am facut primul pas in retail prin deschiderea primului cake shop Grace Couture Cakes in Baneasa Shopping City, am crescut capacitatea de productie, am marit echipa de consultanta si logistica pentru evenimente si am continuat sa investim in dezvoltarea portofoliului de produse prin lansarea de noi game premium”, a spus pentru wall-street.ro Alina Sudriu.

Anul trecut atelierul de dulciuri premium a realizat circa 4.800 de torturi, cu greutati cuprinse intre 1 kilogram si 100 de kilograme. Media torturilor vandute este de 25-40 de bucati pe zi, cu varfuri de vanzari de 80-100 de bucati pe zi in perioada sarbatorilor de iarna.

Cele mai apreciate compozitii din portofoliul Grace Couture Cakes au fost French Kiss, Italian Dream si Green Delight. Preturile torturilor din gama Signature pornesc de la 109 lei/kg.

Romani care s-au intors in...
Citeste si: Romani care s-au intors in tara pentru a construi afaceri de succes

In ceea ce priveste valoarea unei comenzi medii pentru evenimente, aceasta a fost in atelierul Grace Couture Cakes de 1.300 de lei. In prezent, comenzile corporate au o pondere de 35% din totalul cifrei de afaceri.

„Cele mai mari comenzi inregistrate in 2016 au fost de 54.000 lei pentru un eveniment privat si 45.000 lei pentru un eveniment corporate”, mai spune Alina Sudriu.

Aceasta puncteaza ca printre cei mai mari parteneri ai atelierului se numara locatiile premium de organizare de evenimente.

Lectii de leadership pe care...
Citeste si: Ce lectii de leadership a invatat un CEO de la McDonald's

In privinta cake shop-ului din Baneasa Shopping City, fondatoarea Grace Couture Cakes spune ca acesta a inregistrat in primele patru luni de la lansare o medie a vanzarilor de 40.000 de euro pe luna.

„Ca si pana acum, obiectivul nostru este sa avem o crestere organica si sustenabila a brandului, mentinandu-ne in acelasi timp pozitia de lider pe piata dulciurilor premium. Nu excludem insa posibilitatea de a deschide noi cake shop-uri Grace Couture Cakes daca vom identifica locatiile potrivite”, explica Alina Sudriu.

Obiectivul pentru vanzari in acest an este 1,3 milioane de euro, cumuland zona de evenimente si cake shop.

Romanul care a preluat o...
Citeste si: Romanul care a ajuns sa extinda gelateria Emilia Cremeria in lume


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Succese »



Citeste si
Jeff Bezos, sfaturi pentru antreprenori. De ce nimeni nu face asta?