Anul trecut firma PhoenixY a incheiat cu afaceri de 21,2 milioane euro, in crestere cu 2 milioane de euro fata de 2015, in timp ce profitul a fost de aproximativ 2,5 milioane euro.

„Aceasta crestere a fost sustinuta de export si dezvoltarea noilor game de produse. Am lansat cateva produse de mare importanta pentru noi precum Pufuletii ECO, noua categorie de produse drajeuri. Cea mai mare provocare a fost sa lansam Gusto ca brand international pe pietele externe, unde ni se oferise pana acum doar varianta de a lucra sub marci proprii ale diferitilor retaileri. Astfel, prin lansarea brandului Gusto pe pietele externe ni se deschid noi usi pentru expansiunea internationala a companiei noastre”, a explicat Eliodor Apostolescu.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont