Cei trei factori de crestere, sau cele trei verticale de evolutie, sunt:

  • Multi-Channel – tot mai multi comercianti de succes au dezvoltat strategii care integreaza mai multe canale de distributie ale produselor; vedem integrari de la clasicul online-offline pana la modele mai sofisticate care adauga si canale de afiliati sau pe modelul „Marketplace”.
  • Logistica & Infrastructura – Daniel se asteapta ca in 2017 sa vada o dezvoltare accelerata pe partea de logistica, respectiv puncte de livrare fixe (“pick-up points”) si cresterea acuratetii estimarilor asupra timpilor de livrare
  • Platile mobile – faptul ca 90% din comenzile eCommerce sunt (inca!) platite cu numerar la livrare reprezinta o mare frana in dezvoltarea acestei industrii. „SymphoPay este implicata in cateva proiecte de anvergura de plata cu cardul la livrare care vor contribui in mod masiv atat la atragerea de mult mai multi cumparatori cat si la cresterea masiva a volumelor procesate”, subliniaza antreprenorul.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont