George vorbeste incet, apasat, insa pune foarte usor punctul pe “j”. “J” de la jucarii. Are experienta vasta in online, fiind fostul proprietar al BestAuto.ro, pe care l-a vandut in 2006. “Ca acum, nu doream neaparat sa ies din business, insa am primit oferta, m-am uitat la zero-uri si…am cedat”, spune el, zambind. A trecut prin publicitate online, anunturi auto si, de zece ani, job-ul sau full time este BestKids.ro.

Nu este deloc un fan al offline-ului, al comertului traditional. “Nu ai nici pe departe aceleasi marje de profit, acelasi control ca in online, nu poti masura atat de bine business-ul, ca in e-Commerce”, spune el.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont