Agricola Magazine a inregistrat in primul trimestru o cifra de afaceri de 5,9 mil. lei, in scadere cu 12%, reteaua de magazine diminuandu-se in aceasta perioada cu trei unitati, ajungand astfel la 32 de magazine.

„Principala provocare este extinderea comertului modern, in formate mici, in cartiere. In anul 2016 am continuat efortul de optimizare privind structura sortimentatiei, serviciile atasate, rezultatele economice. Incepand cu acest an, lucram cu un consultant extern. Am renuntat la 3 locatii care nu aveau un vad comercial bun. Asta nu inseamna neaparat ca vom mai inchide locatii ci, in functie de oportunitati, chiar am mai putea deschide noi magazine, astfel incat volumele dezvoltate prin acest canal de vanzare sa se mentina si sa folosim acest important vector de imagine si in continuare”, a precizat Grigore Horoi, presedinte Agricola Bacau.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont