DWF are circa 80 de clienti, multi dintre ei recurenti; cele mai multe campanii se intind pe 4-12 luni, sau mai mult. “De altfel, de la 4 luni in sus incep sa se vada, cu adevarat, rezultatele. Depinde, evident, de stadiul business-ului, maturitatea lui, piata”, spune Mihai.

Obiectivele clientilor sunt foarte concrete si simple – sa vanda mai mult. Cifra de afacere inseamna trafic, inmultit cu rata de conversie, inmultit cu comanda medie. “Noi intervenim in zona de trafic nou pe site, acesta venind din mai multe canale – AdWords, Facebook, noi ocupandu-ne de Google Organic – acesta are avantajul ca atrage trafic nou pe site de la oameni care isi doresc lucruri, concret.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont