BROT Manufactur, lantul de brutarii lansat in urma cu trei ani de Frieder Wohrmann, are in plan deschiderea a doua noi locatii in Bucuresti si atingerea unei cifre de afaceri de un sfert de milion de euro.

Frieder Wohrmann (50 ani) a lucrat mai bine de 20 de ani in sectorul financiar, gestionand operatiunile unor banci din zona Europei de Sud-Est. Locuind aici de ceva timp a realizat ca nu gaseste painea pe care si-o dorea. Acesta a fost punctul de plecare pentru BROT, o brutarie cu specific german.

In prezent, BROT detine patru puncte de vanzare in Bucuresti, cea mai importanta locatie fiind cea din bulevardul Nicolae Caramfil, urmata de magazinele de desfacere amplasate in piata Domenii si bulevardul Pipera. BROT mai detine si o rulota in zona Stefan cel Mare.

De asemenea, compania colaboreaza cu platforma online Bringo, care se ocupa de livrarea produselor direct la client.

„Anul acesta planuim deschiderea a cel putin doua noi puncte de vanzare in Bucuresti, plasate si in alte zone din Capitala, deoarece avem solicitari in acest sens din partea clientilor nostri”, a spus pentru wall-street.ro Frieder Wohrmann.

Retail jobs

In 2016, BROT a incheiat cu afaceri de aproape 500.000 de euro, potrivit estimarilor fondatorului, acesta fiind si primul an in care compania a inregistrat profit.

„Din punct de vedere strategic, anul 2017 reprezinta un an de consolidare pentru noi. Am inregistrat in prima jumatate a anului o crestere de aproximativ 25% a vanzarilor. Principala sursa de crestere o reprezinta segmentul de retail. Speram sa mentimen ritmul de crestere pana la finalul anului, mai ales ca avem in plan deschiderea de noi magazine si largirea portofoliului de produse”, adauga Wohrmann.

In prezent, BROT are 20 de angajati, intentionand sa extinda echipa, in special pe zona vanzarilor si a brutarilor profesionisti.

„Pentru noi, cel mai important este sa oferim consumatorilor produse naturale de cea mai buna calitate, sa le oferim intotdeauna produse proaspete. Dar pentru a pastra cel mai inalt standard de calitate trebuie sa cautam cele mai bune materii prime si acest lucru poate reprezenta o provocare. Faina folosita in retetele noastre nu este una procesata industrial, de aceea, nu gasim producatori romani si trebuie sa cautam continuu solutii din import”, a punctat proprietarul BROT una dintre provocarile momentului.

Citeste si:
Platforma care permite cofetăriilor și brutăriilor să treacă...
Bakeronline.ro, platforma...

Acesta vede potential pentru piata brutariilor in urmatorii 10-15 ani, pe fondul contextului economic favorabil, dar si a conexiunii cu nivelul salariilor din Romania, care au crescut in ultimul timp. Din punct de vedere al competitiei, aceasta vine din zona lanturilor de brutarii franceze precum Rue du Pain sau Pain Plaisir.

In privinta planurilor pe termen mediu, Wohrmann vorbeste despre un numar optim de 6-7 puncte de vanzare pentru BROT si, in contextul unei evolutii favorabile a business-ului, nu exclude o investitie intr-un spatiu mai mare de productie.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Succese »


Setari Cookie-uri