"Piata de asigurari de sanatate creste, in momentul de fata, datorita produselor corporate, in conditiile in care produsele de retail nu sunt inca suficient de dezvoltate si de atractive pentru populatie, pentru ca pretul este inca destul de ridicat. Dar, la nivel de companii, fiind vorba despre o distributie a riscului pe numarul de angajati si de un grup mai mare, acolo produsele sunt foarte competitive. Toata lumea cunoaste faptul ca starea de sanatate a populatiei nu este cea mai buna, iar serviciile oferite de sistemul public de sanatate nu sunt cele mai atractive. Aceasta lipsa resimtita este tot mai acoperita prin asigurarile de sanatate de grup", afirma Cristian Fugaciu (foto).

In opinia sa, tendinta in randul angajatorilor din Romania este de a pune tot mai mare accent pe asigurari de sanatate ca beneficii extra-salariale, in contextul in care exista o "concurenta intre companii din diferite sectoare, de a atrage anagajati din ce in ce mai calificati. Devine din ce in ce mai dificil sa atragi un angajat de la un concurent de-al tau, daca tu ii oferi beneficii extra-salarile mai putin acoperitoare pentru nevoile sala. In plus, daca planul tau de beneficii este mai bun, decat cel pe care il oferea celalalt angajator, poti sa atragi mai multi angajati si poti sa cresti retentia celor existenti, iar in plus sporeste si sanatatea fortei de munca si scade absenteismul, deoarece oamenii devin si au o implicatie suplimentara".

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont