Pasagerii Air France si KLM pot afla informatii despre zboruri prin intermediul a doua servicii mobile

Grupul Air France-KLM a introdus doua servicii gratuite prin care clientii pot rezerva si cumpara bilete de avion printr-o aplicatie de pe telefonul mobil si, de asemenea, primesc informatii privind eventualele modificari sau anulari de zboruri, informeaza Mediafax.

"Am facut un studiu inainte de implementarea sistemului, care arata ca majoritatea clientilor sunt incantati sa primeasca informatii prin SMS sau e-mail. Acest serviciu aduce beneficii reale si este perceput ca o inovatie in domeniu", a declarat intr-o conferinta de presa la Paris, directorul de marketing al Air France-KLM, Christian Herzog.

Prima aplicatie se numeste Flying Blue si este un serviciu interactiv prin care clientul poate pune intrebari si primi raspunsuri pe telefonul mobil cu privire la zborurile Air France-KLM.

De asemenea, biletul de avion poate fi cumparat prin intermediul telefonului mobil, iar clientul are posibilitatea sa propuna locul pe care doreste sa il ocupe in avion.

Al doilea serviciu, Air France Connect, ofera diferite informatii cu privire la intarzierea sau anularea zborurilor sau privind detaliile de imbarcare. De exemplu, daca zborul are intarziere clientul primeste un SMS de la compania aeriana in care se indica ora si locul in care trebuie sa se prezinte pentru imbarcare.

Cele doua sisteme sunt disponibile in opt limbi si functioneaza pe smartphone-uri. Aplicatiile pot fi descarcate de pe site-ul Air France-KLM.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri