Christian Herzog, vicepresedinte marketing Air France KLM, nu a dorit sa spuna daca grupul francez este interesat de Tarom, operatorul roman de trasport aerian aflat in cautarea unui investitor strategic, insa a precizat ca in viitor, daca exista posibilitatea dezvoltarii colaborarii cu compania romaneasca, o va face.
Christian Herzog, 55 ani, ocupa functia de vicepresedinte marketing Air France KLM din septembrie 2010, dupa ce l-a inlocuit pe Patrick Roux.

Herzog si-a inceput cariera la Air France in 1982, iar din 1998 a devenit membru al consiliului de administratie al Air France. Oficialul a lucrat in 2002 in Marea Britanie si Irlanda.

Wall-Street.ro: Ar putea grupul Air France KLM sa fie interesat de operatorul aerian Tarom?

Christian Herzog: Nu va pot raspunde la aceasta intrebare. Tarom este partener cu Air France, foloseste programul nostru Flying Blue. Daca putem sa ne crestem singergiile in viitor cu Tarom in interesul clientilor nostrii suntem dispusi sa o facem.

Wall-Street.ro: Care sunt in prezent principalele amenintari in industria aviatica?

Christian Herzog: Pretul combustibilului este o problema.

Wall-Street.ro: Cand credeti ca va trece criza?

Christian Herzog: A inceput deja sa treaca. Avem rezultate pozitive pentru Air France KLM.

Wall-Street.ro: Cum a fost primul trimestru pentru Air France?

Christian Herzog: Nu va pot spune. Peste doua saptamani vom anunta rezultatele companiei pe primele trei luni ale anului.

Wall-Street.ro: Ce rute noi va lansa Air France anul acesta?

Christian Herzog: Vom avea rute noi catre Olando (SUA), Lima (Peru), Cancun (Mexic), Cape Town (Africa de Sud), Phnom Penh (Cambodgia). Suntem in curs de dezvoltare, castigam cota de piata prin lansarea de noi destinatii, servicii noi.

Cu Airbus A380 vom efectua zboruri noi catre Washington, Montreal, iar pentru sezonul de vara San Francisco.

Wall-Street.ro: Ati lansat sistemul gratuit de informare al clientilor prin SMS, Air France Connect. Cat v-a costat?

Christian Herzog: Este o investitie importanta, nu va pot spune suma. Este doar inceputul, continuam sa investim in dezvoltarea sistemului. Vrem sa le oferim pasagerilor informatii utile, sa fim un ghid.

Wall-Street.ro: Cand a fost conceput sistemul de informare al clientilor prin SMS?

Christian Herzog:
Am inceput sa lucram la acest sistem in urma cu 2 ani. In industria aviatica apar din cand in cand probleme care in unele cazuri anuleaza sau intarzie zborurile. Este foarte important sa ai un astfel de sistem. Air France KLM este singura companie din lume care furnizeaza in prezent acest serviciu gratuit la o asemenea scala. Este un serviciu personalizat care anunta pasagerii cand s-a deschis imbarcarea, iar pe cei care vor sa stea cat mai mult in magazine ii atentioneaza ca in 10 minute se inchide imbarcarea.

Air France Connect ofera informatii cu privire la intarzierea, anularea zborurilor sau privind detaliile de imbarcare. In cazul in care zborul are intarziere clientul primeste un SMS cu ora si locul in care trebuie sa se prezinte pentru imbarcare.

Vrem sa informam clientii cand ceva se intampla in industria aviatica, daca nu se poate decola din cauza conditiilor meteo. In viitor vrem sa le oferim pasagerilor vouchere.

Sistemul este disponibil in opt limbi si functioneaza pe smartphone-uri. Aplicatiile pot fi descarcate de pe site-ul Air France-KLM.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri