Operatorul aerian low-cost Blue Air a lansat pe 30 mai o noua cursa pe ruta Bruxelles - Bacau sub insemnele brandului turistic.
Blue Air a ales sa puna intregul eveniment sub auspiciile noului brand de turism al Romaniei, logo-ul si sloganul “Explore the Carpathian Garden” fiind prezente in Aeroportul Bruxelles, iar materiale de informare si promovare au fost distribuite participantilor la eveniment si pasagerilor, prin grija si implicarea Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului.

Capacitatea totala a aeronavei este de 136 de locuri, dintre care la cursa inaugurala au fost ocupate 130 de locuri.

Prin aceasta cursa, zona Moldovei devine mai usor accesibila turistilor din Europa de Vest.

Compania Blue Air, infiintata in decembrie 2004, are in prezent 8 avioane Boeing 737 si 400 de angajati. Operatorul aerian a semnat in 2008 contracte pentru achizitionarea a cinci avioane Boeing 737 Next Generation (doua aeronave din seria 800 si trei din seria 900), care vor deservi zborurile Blue Air incepand cu anul 2013.

Pana la sfarsitul anului 2010, peste 6 milioane de pasageri au ales sa calatoreasca cu Blue Air. Anul trecut, afacerile companiei au fost de 150 de milioane de euro.

Operatorul low-cost, detinut de omul de afaceri Nelu Iordache, opereaza peste 50 de rute europene, in 14 state.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri F