MasterCard Europe si Wizz Air, cea mai mare linie aeriana low-fare low-cost din Romania si din Europa Centrala si de Est, anunta acceptarea cardurilor Maestro pentru achizitionarea de servicii si bilete de calatorie prin intermediul site-ului companiei.

“Serviciile Wizz Air au fost in mod constant unele dintre cele mai solicitate de catre retailerii online pentru peste 120 milioane de consumatori europeni, ce au fost acceptati de banci pentru a putea realiza cumparaturi online, prin intermediul cardurilor Maestro”, a declarat Robert Nemcsics, regional manager MarterCard Europe, responsabil pentru dezvoltarea retelei de parteneri.

E-comertul prin intermediul cardurilor Maestro se extinde rapid in Europa. In ultimele 12 luni, numarul tranzactiilor electronice Maestro a crescut de peste doua ori, datorita clientilor care au efectuat cumparaturi din peste 48 de tari europene, prin intermediul a mai mult de 13.000 de site-uri de comercianti online.

Wizz Air, cea mai mare companie aeriana din Romania si din Europa Centrala si de Est a transportat 10,5 milioane de pasageri in ultimele 12 luni. Flota companiei este compusa din 36 aeronave Airbus A320, ce opereaza de la 15 baze aflate in Polonia, Ungaria, Bulgaria, Romania, Ucraina, Cehia, Serbia si Lituania.

MasterCard Europe reprezinta entitatea responsabila de gestionarea MasterCard in Europa. Cu sediul la Waterloo in Belgia, MasterCard Europa opereaza in 51 de tari europene, cu birouri pana aproape de granita estica a Rusiei.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri