Cu „Zurich – World Class. Swiss Made” ca brand, cantonul Zurich, orasul Zurich si Biroul de Turism din Zurich urmaresc sa cresca nivelul de solicitari turistice, pentru a atrage mai multe investitii in zona, precum si sa creeze mai multe locuri de munca, intarind astfel nivelul economiei din regiune.
„Avem nevoie de o imagine de brand puternica, consolidata pentru Zurich, in domeniul din ce in ce mai competitiv al marketingului turistic”, a spus Corine Mauch, primarul Zurich-ului, in cadrul prezentarii de brand.
Pentru turisti, Zurich are multe de oferit, inclusiv o infrastructura exceptionala, un peisaj deosebit, o scena culturala activa, ospitalitate, locatii gastronomice, magazine de prima mana si oportunitati exceptionale de divertisment. Zurich este, de asemenea, un centru de business si de cercetari academice care se remarca prin accesibilitatea.
Noul logo foloseste albastrul traditional al regiunii Zurich, imaginea de brand fiind insa actualizata prin noile elemente de design. Noul logo si slogan “Zurich – World Class. Swiss Made” vor inlocui sloganul “Zurich Downtown Switzerland”, folosit in ultimii zece ani.
Cele doua elemente vor fi folosite de Biroul de Turism din Zurich in toate sectoarele, inclusiv in materialele de publicitate, campaniile de PR si de brand, brosuri, internet, etc. Trecerea treptata la noul logo se va definitiva in urmatoarele sase luni, schimbarea completa avand loc in 2012.
Biroul de Turism din Zurich va sustine introducerea noului brand printr-o campanie de marketing semnificativa, incepand din luna septembrie 2011. Aceasta va include o campanie de publicitate la nivel regional, pe CNN pentru Europa si Orientul Mijlociu, un parteneriat cu Swiss International Airlines ce va presupune publicitate in aeronave si promotii, precum si o prezenta majora la noul Info Center din Aeroportul Zurich.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: