“Principalul factor care a condus la o rata de ocupare mai mare la toate centrele de profit a fost cresterea traficului clientilor. La The Grand Offices s-a ajuns la un grad de ocupare de peste 80%, la The Grand Avenue - ocuparea a ajuns aproape de 100%, si, de asemenea, la hotel si la operatiunile de restaurante, inclusiv JW Steakhouse – care a fost deschis in primavara acestui an – rata de dezvoltare este incurajatoare. Pentru profit brut din exploatare, conducerea se asteapta chiar si la o crestere de doua cifre”, se arata intr-un comunicat al companiei.
“In ciuda crizei, rezultatele din exploatare sunt incurajatoare”, spune Gregor Aufhauser, director general al SCH The Grand.
Complexul The Grand se intinde pe o suprafata de 85.000 mp distribuita pe 13 niveluri:
• The Grand Offices;
• zona unica de shopping The Grand Avenue, care pune la dispozitie magazine, facilitati bancare, restaurante, cafenele, bijuterii, saloane de infrumusetare, divertisment, etc.
• hotelul de 5 stele JW Marriott Grand Hotel cu 402 camere, 3 restaurante speciale, cafenea, doua sali de evenimente, facilitati extinse pentru conferinte;
• Clubul de Sanatate World Class;
• The Grand Parking cu 525 locuri de parcare securizate, in interiorul si in afara cladirii.
The Grand este proprietarul cladirii, gestioneaza si inchiriaza The Grand Offices, The Grand Avenue si alte zone inchiriabile.
Investitii de milioane de euro in servicii
Inca de anul trecut, in cadrul complexului au dost demarate o serie de investitii, avand ca obiectiv diversificarea si imbunatatirea serviciilor clientilor.
De asemenea, un program de investitii de cateva milioane de euro este in curs de desfasurare. Acesta a inceput cu renovarea cafenelei Vienna Café si a salii Grand Ballroom si continua cu renovarea salilor de conferinte si a salii Constanta Ballroom.
In Clubul de Sanatate WorldClass din JW Marriott au fost renovate vestiarele, sauna, baia de jacuzzi si piscina. De asemenea, in The Grand Offices si The Grand Avenue au fost realizate diverse renovari.
“Ne axam pe o anumita categorie de clienti open-minded si foarte exigenti. Prin evenimentele speciale organizate in moda, bucatarie si in alte domenii, vom stabili tendinte noi si vom atrage atentia in Bucuresti”, a mai spus Gregor Aufhauser.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: