Operatorul aerian de linie Air France reduce pretul biletelor de avion cu pana la 46%, de la jumatatea lunii februarie pana pe 11 martie, catre 93 de destinatii.
In Europa ofertele sunt de 199 euro catre Paris si 189 euro catre Nisa.

Preturile pentru destinatiile intercontinentale sunt: America de Nord (New York la 689 euro, Miami la 725 euro, Toronto la 599 euro sau Mexico City la 739 euro) sau orientul indepartat (Shanghai la 569 euro, Guangzhou la 589 euro sau Hong Kong la 639 euro).

Cei ce prefera vacantele exotice au destinatii precum Havana (859 euro), Mauritius (899 euro), Sao Paolo (679 euro), sau Punta Cana (929 euro).

Air France, impreuna cu subsidiarele sale regionale Brit Air, City Jet si Regional, opereaza 1500 de zboruri zilnic atat in Franta, cat si in intreaga lume.

Flota sa este compusa din 398 aeronave. In 2004, Air France si KLM au pus bazele unuia dintre cele mai puternice grupuri din industria aviatiei. In intervalul 2010-2011, Air France si KLM au transportat 71,3 milioane pasageri. Cele doua companii ofera in momentul de fata clientilor acces la o retea ce cuprinde 254 destinatii din 124 de tari din centrele operationale de la Paris-Charles de Gaulle si Amsterdam-Schiphol.

Air France si KLM sunt membre ale aliantei SkyTeam ce are in componenta 15 companii aeriene si pune la dispozitia clientilor o retea de 14500 zboruri zilnice catre 926 destinatii din 173 de tari din toata lumea.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri