Gradul de frecventare a renumitelor muzee si situri arheologice grecesti a crescut in 2005 comparativ cu 2004, potrivit cifrelor oficiale publicate luni de Oficiul national pentru statistica din grecia (EYSE), informeaza Rompres.

Astfel, anul trecut, muzeele grecesti au fost vizitate de 2,692 milioane turisti, in crestere cu 7,6 procente fata de 2004, in timp ce veniturile rezultate s-au cifrat la 8,27 milioane euro, in crestere cu 37,2 procente comparativ cu 2004. in cazul siturilor arheologice, numarul de turisti s-a ridicat la 6,893 milioane persoane, in crestere cu 19,1 procente comparativ cu 2004, iar veniturile au fost de 36,99 milioane euro, in crestere cu 24,8 procente fata de 2004.

Cel mai vizitat muzeu din Grecia a fost in 2005 Muzeul national de arheologie din Atena, urmat de cel din Delphi, Palatul Cavalerilor din Rhodos, muzeul Heraklion din Creta si cel din Olympia (Pelopones).

Cele mai vizitate situri arheologice au fost in ordine: Acropole (Atena), cu peste un milion de vizitatori, palatele minoice din Cnossos (Creta) cu 653.342 vizitatori, Acropola de la Lindos (Rhodos), siturile de la Olympia, Epidaur si Delphi. in cazul vestitei Acropole din Atena numarul de vizitatori s-a situat la 1.002.459 vizitatori, in crestere cu 22 de procente comparativ cu 2004
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri