Continuam proiectul Always Summer. Antreprenorul Tudor Maxim se afla intr-o vacanta de trei luni de zile. In episodul de astazi ne vorbeste despre experienta in insula Phú Quôc.

Insula Phú Quôc este inca ceea ce reprezentau acum multi ani insulele foarte populare astazi, locuri cu natura neatinsa, fara sosele asfaltate, cu plaje si paduri salbatice, vizitate mai mult de aventurieri si de backpackeri. A fost votata "The Most Cleanest and Beautiful Beach of World" de ABC News in 2008.

Insula Phu Quoc, e un plin proces de modernizare. In curand, pamantul rosu-caramiziu va fi acoperit complet de asfalt, plaja acum virgina va fi plina de resorturi de lux. Pe nisipul alb va fi sezlong langa sezlong. Ma bucur ca am vazut acum insula, cand inca mai e autentica. Inca mai e paradis pe Phu Quoc. Drumurile sunt rosii, munti verzi si impaduriti, cel mai fin si alb nisip, apa turquoise.

Probabil daca nu aflam de la Stelian care a fost 3 luni in Vietnam cu proiectul Unknown Vietnam de insula Phu Quoc ori nu am fi stiut de ea ori nu am fi facut efortul sa ne indreptam spre sud din Ho Chi Minh si sa facem un drum lung, cu 6 mijloace de transport, spre cea mai indepartata insula a tarii.

A meritat din plin, a sarit direct pe podium din toate locurile din lume in care am fost. E un paradis inca salbatic si inca neschimbat complet de turismul de masa. Figureaza in Frommer`s top 500 extraordinary islands si este intr-adevar una din cele mai frumoase insule din lume.

Drumul pana pe insula a fost destul de complicat, dar si pitoresc. Am luat un taxi pana intr-o statie mai mica de autobuz de unde am fost transferati cu un van la marginea orasului de unde am luat un autocar de noapte cu scaune ce sa faceau aproape plate si puteai dormi. Totul foarte bine organizat, servetele umede, apa din partea lor, amabilitate. Am stat toti 4 in spatele autocarului, in partea de jos, intr-un spatiu mai potrivit pentru statura asiaticilor.

Inainte sa plecam am mancat sandvisuri gustoase de la un tip pe bicicleta care avea ustensile inclusiv pentru facut ochiuri si incalzit painea.

Dimineata am ajuns pe la 7 in Rach Gia, am facut 1kilometru pe jos pana la vaporul numit Super Dong, unde dupa lungi negocieri am cumparat bilete si in 2 ore si jumatate am ajuns pe insula. Aici asteptau niste microbuze cam obosite, am mers cam 15 kilometri pana in Duong Dong, principala localitate de pe insula.

Desi promisesera ca ne duc pana la guest house ne-au lasat la intrarea in oras, la 2 kilometri de Phu quoc peace resort. Cum bagajul era cam greu si taxiurile ieftine am luat un taxi care in cele din urma, datorita unor lucrari, ne-a inconjurat vreo 10 kilometri si am ajuns sa platim cat am platit din aeroport in Ho chi Minh pana in oras (7 $).

Dupa un drum cu adevarat lung patul cu baldachin din bungalow-ul de la Phu quoc peace (family) resort era tot ceea ce ne doream.

Cititi experienta din Shanghai in varianta integrala pe tudormaxim.ro.

Sursa foto: tudormaxim.ro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Turism »