Air France lanseaza proiectul Best & Beyond si anunta primele masuri de reinnoire si dezvoltare a produselor si serviciilor dedicate curselor lung-curier.
Ca parte a acestui proiect, Air France va realiza investitii de 500 de milioane de euro in schimbarea scaunelor de pe cele patru clase de confort: Economy, Premium Economy, Business si La Premiere si in imbunatatirea serviciilor la bord si la sol.

La nivel international, anul trecut Air France a transportat pe rutele sale lung-curier peste 15 milioane de pasageri care au generat aproximativ 2/3 din veniturile companiei. Din totalul locurilor disponibile pe zborurile intercontinentale cu plecare din Europa, 13% sunt oferite de Air France-KLM. In aceste conditii, compania a decis la inceputul anului 2013 sa lanseze un proiect de investitii pe trei ani, care va viza exclusiv serviciile si confortul pasagerilor pe rutele lung-curier.

Actiunile Best & Beyond fac parte din strategia Air France de a urca produsele sale lung-curier spre segmentele superioare prin confort la bord, atentie sporita din partea personalului Air France, meniu special si noi posibilitati de entertainment la bord.

Primele schimbari se vor vedea deja din luna Septembrie 2013 cand compania va prezenta noile scaune pentru clasa Economy, cu mai mult spatiu pentru picioare si implicit confort sporit pentru pasageri, dar si un sistem de entertainment in zbor imbunatatit. Tot pana la finele anului 2013 compania isi propune sa creasca efectivul de personal implicat in activitati lung-curier la aproximativ 19.000 de persoane.

Anul 2014 va aduce noutati pentru fotoliile si cabinele claselor Business (Ianuarie 2014), La Premiere (Aprilie 2014) si Premium Economy (Iunie 2014).

Air France, impreuna cu filiala sa regionala HOP!, opereaza 1.500 de zboruri zilnice atat in Franta, cat si in restul Europei si in intreaga lume. Flota sa cuprinde 374 de aeronave.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri