Ion Antonescu, seful Marshal Turism, spune ca principalele criterii pe care le impune candidatilor la posturile deschise in companie sunt "sa gandeasca si sa puna pasiune in ceea ce fac".

"Tinerii trebuie sa vina cu idei, pentru ca acestea sunt cele care aduc bani multi companiilor", a declarat Ion Antonescu.

Ion Antonescu are 150 de angajati, dintre care 30 in cadrul agentiei de turism Marshal si restul in cele doua hoteluri Marshal (3 stele) si Hotel Marshal Garden (5 stele).

El a adaugat ca daca in urma cu cativa ani citea un articol care spunea ca doar 7% dintre angajatii din companii sunt profesionisti si nu credea acest lucru, timpul la convins de adevarul din aceasta afirmatie.

Antonescu a mai spus ca o idee care poate duce la dezvoltarea turismului romanesc este reducerea taxelor.

"Avem cele mai mare taxe din lume. Avem 24% TVA, in timp ce in Bulgaria este doar 8%. Si acesta este doar un exemplu", a explicat Antonesc, care a adaugat ca astfel de taxe incurajeaza activitatea la negru.

Marshal Turism a avut in 2011 o cifra de afaceri in valoare de peste 55 milioane de lei si un profit de aproximativ 358.000 lei, potrivit celor mai recente date publicate de Ministerul de Finante.



Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Turism »



Citeste si
Ce ii sfatuieste Richard Branson pe tineri: doua cuvinte pentru succes