Federatia Patronatelor din Turismul Romanesc (FPTR) si Asociatia Nationala a Agentiilor de Turism din Romania (ANAT) lanseaza incepand de vineri, 6 decembrie, programul special "Weekend in Bucuresti". Tarifele sunt cuprinse intre 159 lei si 259 lei pentru doua nopti de cazare la hoteluri de 2-4 stele, scrie Mediafax.

Astfel, in weekend-urile din luna decembrie doua nopti de cazare cu mic dejun vor costa 159 de lei la un hotel de doua stele, 199 de lei la trei stele si 259 de lei la patru stele. Tarifele contin si comisionul de maxim 10% care va fi cedat agentiilor de turism.

"Tarifele practicate in cadrul programului special Weekend in Bucuresti sunt cu aproximativ 65% mai mici decat tarifele pe care le regasim la receptia hotelurilor", se arata intr-un comunicat comun al ANAT si FPTR.

Pentru a beneficia tarifele speciale, sejurul trebuie sa se desfasoare in weekend-urile 6-8 decembrie, 13-15 decembrie 2013 si 20-22 decembrie 2013.

In prezent sunt puse la dispozitia turistilor aproape 200 de locuri pe serie, dar patronatele se asteapta ca si alte hoteluri sa se inscrie in program.

"In aceasta perioada, Bucurestiul gazduieste o serie de evenimente, targuri, manifestari stradale, expozitii si concerte la care multi dintre romani isi doresc sa participe. Prin initiativa lansarii programului Weekend in Bucuresti, Capitala ar putea deveni o destinatie de city break vizitata si de turistii romani la sfarsit de saptamana", se mai arata in comunicat.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri