Wizz Air a lansat un nou produs de loialitate, WIZZ Privilege Pass, care permite titularilor imbarcare prioritara nelimitata si bagaje mari de cabina gratuite la toate zborurile Wizz Air pe parcursul cel putin al unui an.

Persoanele care calatoresc frecvent sunt asteptate sa beneficieze de WIZZ Privilege Pass, deoarece pretul sau este compensat rapid de economiile realizate atunci cand nu se plateste separat pentru bagaje mari de cabina sau imbarcare prioritara. Tichetul virtual, care poate fi achizitionat de pe wizzair.com, costa 99 de euro si are o valabilitate de un an de la data emiterii. Beneficiile se aplica de la data emiterii pentru orice calatorii deja rezervate dar neefectuate, precum si pentru toate rezervarile noi efectuate in perioada de valabilitate a permisului, indiferent de data la care se va calatori.

György Abran, Chief Commercial Officer al Wizz Air, a declarat: "Avand in vedere ca multi dintre pasagerii nostri sunt clienti fideli, noul Privilege Pass este proiectat pentru a oferi beneficii mai mari celor care zboara frecvent cu Wizz Air. Prin lansarea noului Privilege Pass, oferim acum clientilor si mai multe economii. Pentru cei care calatoresc frecvent aceasta oferta este clara si indemnam pasagerii sa isi cumpere WIZZ Privilege Pass online atunci cand isi vor rezerva urmatorul zbor cu Wizz Air.”

Wizz Air este cea mai mare companie low-fare din Europa Centrala si de Est si opereaza o flota de 45 de aeronave Airbus A320 de la 19 baze, peste 300 de rute facand legatura cu 90 de destinatii din 35 de tari.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri