Se inteteste competitia pe piata transporturilor internationale. Batalia se da pe romanii care muncesc in strainatate.
Preturile pe care le practica operatorii low-cost nu sint numai un concurent pentru alte companii aviatice. Este o concurenta si pentru cursele cu autocarul, spune Traian Badulescu, purtatorul de cuvint al Asociatiei Nationale a Agentiilor de Turism (ANAT).

Oricum, prin desti-natiile care s-au promovat in Romania se poate vedea ca operatorii de transport aerian au o mare parte dintre curse catre tari in care muncesc multi romani. Acest lucru a dus la o cerere foarte mare pentru aceste curse inca din momentul lansarii. Este normal ca romanii aflati in strainatate sa aleaga aceasta varianta de transport, deoarece ajung foarte repede in tara, spune Stefan Mladin, ofiterul de relatii publice al Aeroportului International Aurel Vlaicu - Baneasa.

Oferta diversificata

Dupa ce s-a acoperit segmentul de public reprezentat de romanii care muncesc in strainatate, companiile low-cost s-au orientat si catre amatorii de shopping in strainatate. Astfel, exista deja de ceva timp curse catre Paris. Apoi, oferta s-a diversificat. Budapesta si Viena sint doua dintre destinatiile de shopping preferate ale romanilor, mai ales in perioada sarbatorilor. Merg atit individual, cit si prin agentiile de turism, spune Traian Badulescu.

Bani putini, confort pe masura

Cei care apeleaza la o companie low-cost trebuie sa fie constienti ca vor beneficia de servicii minime. Sint costuri care nu pot fi reduse, precum cele pentru intretinere, cele referitoare la asigurari sau costurile operationale obligatorii, precum survolul, combustibilul sau taxele de aeroport.

Sursa: http://www.cotidianul.ro/index.php?id=5957&art=14610&cHash=4688d69be6

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri