Se inteteste competitia pe piata transporturilor internationale. Batalia se da pe romanii care muncesc in strainatate.
Preturile pe care le practica operatorii low-cost nu sint numai un concurent pentru alte companii aviatice. äEste o concurenta si pentru cursele cu autocarulô, spune Traian Badulescu, purtatorul de cuvint al Asociatiei Nationale a Agentiilor de Turism (ANAT).

Oricum, prin desti-natiile care s-au promovat in Romania se poate vedea ca operatorii de transport aerian au o mare parte dintre curse catre tari in care muncesc multi romani. Acest lucru a dus la o cerere foarte mare pentru aceste curse inca din momentul lansarii. äEste normal ca romanii aflati in strainatate sa aleaga aceasta varianta de transport, deoarece ajung foarte repede in taraô, spune Stefan Mladin, ofiterul de relatii publice al Aeroportului International äAurel Vlaicuô - Baneasa.

Oferta diversificata

Dupa ce s-a acoperit segmentul de public reprezentat de romanii care muncesc in strainatate, companiile low-cost s-au orientat si catre amatorii de shopping in strainatate. Astfel, exista deja de ceva timp curse catre Paris. Apoi, oferta s-a diversificat. äBudapesta si Viena sint doua dintre destinatiile de shopping preferate ale romanilor, mai ales in perioada sarbatorilor. Merg atit individual, cit si prin agentiile de turismô, spune Traian Badulescu.

Bani putini, confort pe masura

Cei care apeleaza la o companie low-cost trebuie sa fie constienti ca vor beneficia de servicii minime. Sint costuri care nu pot fi reduse, precum cele pentru intretinere, cele referitoare la asigurari sau costurile operationale obligatorii, precum survolul, combustibilul sau taxele de aeroport.

Sursa: http://www.cotidianul.ro/index.php?id=5957&art=14610&cHash=4688d69be6

Aboneaz─â-te pe

Calculator Salariu: Afl─â c├ó╚Ťi bani prime╚Öti ├«n m├ón─â ├«n func╚Ťie de salariul brut ┬╗

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat ├«n 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari juc─âtori din industria rom├óneasc─â de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezen╚Ť─â pe pia╚Ťa media, ne-am propus s─â fim o surs─â de inspira╚Ťie pentru mediul de business, dar ╚Öi un canal de educa╚Ťie pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiar─â.├Än plus, Wall-Street.ro are o experien╚Ť─â de 10 ani ├«n organizarea de evenimente B2B, timp ├«n care a sus╚Ťinut peste 100 de conferin╚Ťe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&s─ân─âtate sau imobiliare. Astfel, am reu╚Öit s─â avem o acoperire complet─â - online ╚Öi offline - pentru tot ce ├«nseamn─â business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din sec╚Ťiunea Turism »



Setari Cookie-uri