Compania TUI TravelCenter/Eurolines estimeaza ca va inregistra in acest an o cifra de afaceri de 66 de milioane de euro, in crestere cu 30% fata de 2013, urmare, printre altele, a extinderii retelei de agentii de turism si ofertei diversificate.

Cosmin Marinof, director de vanzari la TUI TravelCenter/Eurolines, a declarat, joi, la Cluj-Napoca, intr-o conferinta de presa, ca la finalul anului 2014 vor functiona in total 77 de agentii la nivel national.

"TUI TravelCenter/Eurolines a inregistrat pe primele trei trimestre din acest an o cifra de afaceri de 52,2 milioane de euro si estimam ca vom incheia anul cu o cifra de afaceri de 66 de milioane de euro, in crestere cu 30% fata de anul trecut. E o cifra de afaceri mare, care continua trendul de crestere. Sunt mai multi factori care ne-au adus la aceste rezultate, primul fiind educatia si trainingul angajatilor, la care se adauga oferta diversificata si extinderea agentiilor. Daca in 2011, cand am intrat in Romania, aveam 52 de agentii, in 2014 vom avea 77, urmand sa mai deschidem alte sase in cursul anului 2015. Vom deveni, astfel, cea mai mare retea locala de agentii din Romania", a spus Marinof, potrivit Mediafax.

Marinof a participat, joi, la Cluj-Napoca, la inaugurarea celei de-a patra agentii a TUI TravelCenter/ Eurolines din municipiu, in urma unei investitii de 50.000 de euro. "Clujul este a doua piata de turism din Romania, iar cresterile sunt semnificative", a mai spus el.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri