Dracula este cunoscut in toata lumea, inclusiv in tarile arabe si Asia, iar daca ar fi exploatat ar putea aduce sute de mii de turisti, pe cand de Eminescu, unul dintre marii poeti ai lumii, nu vorbeste nimeni din strainatate, poate doar la Chisinau, a declarat Alin Burcea, proprietarul Paralela 45.

"In turism, Romania poate vinde in strainatate sau ceva foarte cunoscut ca brand, sau ceva unic. Dracula indeplineste amandoua conditiile", a declarat Alin Burcea, prezent la targul international de turism care se desfasoara in aceasta saptamana la Londra.

Burcea vrea sa lanseze, in parteneriat cu o agentie britanica, un circuit Dracula care va fi promovat atat pe piata britanica, cat si in SUA, Asia si tarile arabe.

"Am observat, din discutiile pe care le-am avut cu oameni din diverse tari, ca toata lumea stie de Dracula. Este cunoscut inclusiv in tarile arabe si in Asia. Daca vorbesti, in schimb, de Eminescu, pe care noi il consideram unul dintre marii poeti ai lumii, n-a auzit nimeni si e cunoscut, in afara tarii, doar la Chisinau", a mai spus Alin Burcea, potrivit Mediafax.

El crede ca daca va fi exploatat eficient, mitul Dracula poate aduce in Romania sute de mii de turisti straini.

"Doar cu Dracula sau cu Delta putem atrage multi turisti straini. Cum sa vinzi litoralul romanesc in strainatate? Putem concura cu Italia, Croatia, Spania, Turcia sau Grecia? Putem concura cu muntele cu Austria? Am vorbit cu parteneri din Tunisia si Maroc si chiar si ei sunt interesati de un circuit Dracula in Romania", a mai spus Burcea.

Paralela 45 este una dintre cele mai mari agentii de turism din Romania, alaturi de Perfect Tour, Christian Tour, Happy Tour si Eximtur.

Sursa foto: Castelul Bran/Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri