Peste 10.000 de turisti au schiat pe partia de la Slanic Moldova, judetul Bacau, in prima saptamana de la deschidere, autoritatile bacauane amanand de mai multe ori darea in folosinta a acesteia din cauza lipsei zapezii.

Partia de schi din statiunea bacauana Slanic Moldova este prevazuta cu telescaun, tunuri pentru zapada artificiala si instalatie de nocturna, investitia ridicandu-se la 5,6 milioane de euro, bani de la Uniunea Europeana si Consiliul Judetean Bacau. Numarul mare de turisti care au venit la Slanic Moldova dupa deschiderea partiei a surprins autoritatile care au amanat de mai multe ori darea in folosinta a acesteia din cauza lipsei zapezii, transmite Mediafax.

”Spre satisfactia turistilor, partia de la Slanic Moldova este functionala, fiind asigurate conditii optime pentru schiat. Intr-o singura saptamana, a venit un numar neasteptat de mare de schiori si nu numai, profitand de zilele libere de dupa data de 29 decembrie. Noi speram sa mai prindem cateva weekenduri in acest sezon in care, din pacate, pana de curand nu a fost zapada”, a declarat, marti, directorul Serviciului Public Judetean pentru Promovarea Turismului si Coordonarea Activitatii de Salvamont Bacau, Romil Botezatu.

O urcare cu telescaunul din Slanic Moldova costa 5 lei, iar pretul unui abonament pentru doua zile este de 100 de lei. Copiii, elevii si studentii beneficiaza de reducere, respectiv 3 lei pentru o urcare si 60 de lei pentru abonamentul de doua zile. Tarifele au fost stabilite de Consiliul Judetean Bacau.

Cu o lungime de 1.414 metri, o latime medie de 38 de metri si o diferenta de nivel de 240 de metri, partia este incadrata in categoria celor usoare si, implicit, ii confera acesteia un grad de atractivitate deosebit de ridicat.

Sursa foto: Shutterstock / Valea Prahovei

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri