Hotel Privo 4 stele, liderul segmentului hotelier de lux din Transilvania, a incheiat 2014 cu o cifra de afaceri de 700.000 de euro, iar pentru acest an estimeaza venituri de aproximativ un milion de euro si un grad de ocupare mediu de 55%.

La inceputul acestui an, Hotel Privo, aflat in Targu Mures, a fost clasat pe locul 7 in topul celor mai bune hoteluri de lux din Romania, alcatuit de TripAdvisor.

Cresterea cifrei de afaceri va fi generata de schimbarea strategiei de management, care cuprinde un nou meniu semnat de Executive Chef Martin White, un program extins de degustari de vinuri si un program de fidelitate pentru clientii loiali.

Executive Chef Martin White si-a inceput activitatea la Hotel Privo la sfarsitul anului trecut, dupa o experienta de 10 ani la Athenee Palace Hilton Bucuresti si Hilton Sibiu. Numele lui Martin White se leaga de asemenea de meniurile de la Regent Casino, Heritage Restaurant, Lux Garden Hotel Azuga, Casa Vernescu si Premier Palace Group.

Noul meniu Privo a fost lansat la inceputul acestui an si include preparate internationale. Restaurantul are peste 300 de etichete de vin si aproximativ 4.000 sticle de vin.

In Hotel Privo se afla 40 de camere și apartamente, restaurant cu capacitate de 160 locuri, 3 sali de conferinte, lobby-bar, terasa, enoteca, spa.

Hotelul a fost deschis in iunie 2014, dupa o investitie de 7 milioane de euro, de Adina Plopeanu, fiica lui Emil Morariu, unul dintre fostii actionari Bere Mures, business vandut in 2008 catre Heineken. Investitia, realizata exclusiv din fonduri proprii, a fost finantata de Emil Morariu si reprezinta constructia hotelului Privo cu 40 de camere si restaurarea vilei monument istoric Csonka cu 6 camere.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri