Ryanair, cea mai mare companie aeriana low-cost din Europa, a anuntat lansarea, din iarna acestui an, a trei rute noi din Bucuresti, catre Bologna, Milano si Roma, urmand sa ajunga, cu cele sapte zboruri operate pe plan local, la un trafic anual de 700.000 de clienti in Romania.

"Oferind sapte rute pentru iarna 2015, Ryanair va deservi inca 415.000 clienti la Bucuresti in acest an, atingand un total de 700.000 si dublandu-si astfel traficul pentru Bucuresti", a declarat David O'Brien, directorul comercial al companiei aeriene, noteaza Mediafax.

Zborurile catre Roma (Ciampino) vor fi operate de doua ori pe zi, cele catre Milano (Bergamo) o data pe zi, iar catre Bologna vor fi operate cinci curse saptamanal. Ryanair opereaza in prezent patru zboruri din Bucuresti, catre Bruxelles (Charleroi), Dublin, Londra (Stansted) si Madrid.

"Ryanair va creste in Bucuresti, dar dificultatile cu structura taxelor incurajeaza compania sa zboare pe rute existente - Madrid, Roma, Bologna, Milan", a spus David O'Brien, adaugand ca, pentru cresterea traficului, aeroportul trebuie sa implementeze masuri de stimulare pentru companiile aeriene.

Traficul aerian pe cele doua aeroporturi din Bucuresti a crescut cu 8,8% anul trecut, pana la nivelul record de 8,32 milioane pasageri, iar numarul miscarilor aeronavelor a avansat cu 6,3%, la 102.048 de aterizari si decolari. Din total, pe aeroportul Henri Coanda din Otopeni s-au inregistrat 8,31 milioane pasageri si 91.788 de miscari de aeronave.

Ryanair are peste 1.600 de zboruri zilnic si opereaza din 73 de baze, conectand 190 de destinatii din 30 de tari. Compania estimeaza ca va transporta peste 100 milioane pasageri la nivelul acestui an.

Senohrabek / Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri