Paravion, cu afaceri in mai multe tari din Europa si in Turcia, si-a majorat afacerile de 2,7 ori in 2015 si a atins cifra de 46 de milioane de euro pe toate pietele pe care activeaza, din care 67% este generata de Romania.

Biletele de avion raman motorul principal al companiei, de aproximativ 85% din volumul vanzarilor, dar tendintele din ultima vreme arata o majorare a ponderii partii de vacante. Turcia este tara in care Paravion a vandut cele mai multe bilete de avion, dupa Romania. Agentia mizeaza pe o crestere substantiala pe aceasta piata si pe segmentul vanzarilor de vacante.

In 2014, Paravion a avut o crestere a afacerilor cu 40%, pana la 77,5 milioane de lei (17,3 mil. euro) si a devenit un business independent pentru fondul de investitii GED, proprietarul Happy Tour si Paravion.

Paravion s-a extins la inceputul lui 2015 pe mai multe piete din Europa de Sud-Est, avand echipe de agenti de turism vorbitori de engleza, maghiara, bulgara, turca, greaca si spaniola. Agentia s-a dezvoltat puternic si pe piata turca, dupa ce a achizitionat la inceputul anului trecut portalul de rezervari Bavul.com. In paralel, au crescut vanzarile pe pietele suplimentare non-core in Europa Centrala si de Est (Bulgaria, Ungaria, Cipru), dar si in Marea Britanie si Spania.

Paravion tinteste in 2016 o cifra de afaceri de 60 de milioane de euro, in crestere cu 30% fata de anul trecut. Principalul concurent al Paravion in Romania este Vola. Pe piata mai sunt Tripsta.ro, Fly-go.ro si eSky.ro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri