Compania aeriana low-cost Wizz Air va suplimenta, in sezonul de iarna 2016-2017, zborurile din Cluj spre Bucuresti si retur, de la sase la noua, a anuntat Aeroportul International Cluj.

Astfel, in completarea celor sase frecvente saptamanale anuntate pentru ruta interna Cluj-Napoca – Bucuresti, care va fi operata de Wizz Air incepand cu luna iulie, operatorul aerian a anuntat ca va suplimenta frecventele pe aceasta destinatie in zilele de luni, miercuri si vineri, incepand cu luna octombrie, conform Mediafax

“Consideram ca exista un potential de piata ridicat pentru zborurile pe segmentul intern, ceea ce a dat nastere la o concurenta sporita intre operatorii aerieni. Mai multi operatori aerieni aduc mai multe optiuni de calatorie si implicit preturi mai bune pentru pasagerii aeroportului”, arata, intr-un comunicat transmis, miercuri, de Aeroportul International Cluj, directorul David Ciceo.

In ianuarie, compania aeriana low-cost Wizz Air anunta ca va introduce, din luna iulie, cursa Cluj-Napoca - Bucuresti, cu o frecventa de sase zboruri pe saptamana, pretul biletelor pornind de la 39 de lei.

Wizz Air a fost astfel a treia companie low-cost, dupa Ryanair si Blue Air, care a intrat pe segmentul curselor interne, controlat pana de curand de TAROM.

Baza Wizz Air din Cluj-Napoca este deservita de cinci avioane, al saselea urmand sa fie introdus in luna iulie.
La nivel mondial, Wizz Air a transportat peste 19 milioane de pasageri in anul 2015 pe cele 400 de rute din 38 de tari. In Romania, compania a transportat 4,5 milioane de pasageri in cursul anului trecut, avand o cota de piata de aproape 30 la suta.

Sursa foto: 06photo / Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri