In era comunicarii online, influenta celui mai mare motor de cautare in turism, TripAdvisor, asupra modului in care decidem locul unde ne petrecem vacantele, hotelului ales si chiar si restaurantelor in care mancam este mai mare decat ne-am inchipui, dupa cum arata o analiza realizata recent, conform Adevarul.

Recenziile, recomandarile si evaluarile online postate pe TripAdvisor au influentat mai mult de 352 de milioane de calatorii la nivel mondial, intr-un singur an, arata o analiza realizata de Oxford Economics, din Marea Britanie. De asemenea, influenta motorului de cautare turistic s-ar traduce in cheltuieli de calatorie generate anual in valoare de 49 de miliarde de euro la nivel mondial.

Efectul s-ar vedea si in sustinerea locurilor de munca din industria turismului, cu 2,37 milioane de euro anual. Studiul a luat in calcul calatoriile internationale si interne din cursul anului 2014, un exemplu oferit fiind Londra, una dintre destinatiile de top ale lumii, unde recenziile ar fi dus la influentarea unui numar de 8.7 millioane de calatorii facute de turisti in decursul unui an.

Citeste articolul integral pe Adevarul.

Sursa foto: 06photo / Shutterstock

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Turism »



Citeste si
Conditiile de studiu un UK raman aceleasi si in 2020