Compania aeriena spaniola cu tarife reduse Clickair, societate detinuta in proportie de 20 la suta de compania aeriana Iberia, si-a inceput duminica activitatea la Barcelona printr-un zbor intre capitala catalana si Sevilia, informeaza Rompres.

Clickair ofera 22 de curse cu plecarea de pe aeroporturile din Barcelona, Sevilia si Valencia, spre destinatii spaniole sau europene (Paris, Roma, Lisabona, Zurich, Geneva). Pretul biletelor este unul redus si sunt disponibile si oferte promotionale incepand de la cinci euro. Clickair va utiliza o flota de avioane Airbus A-320 si va avea sediul la aeroportul El Prat din Barcelona.

Noua companie vrea sa profite de cresterea segmentului "low cost", aceasta cu atat mai mult cu cat aproximativ o treime din turisti care sosesc in Spania utilizeaza companiile aeriene cu tarife reduse. Clickair si-a propus sa transporte 300.000 de pasageri pana la finele anului, 4,5 milioane pasageri in 2007 si aproximativ 10 milioane pasageri in 2008, an in care intentioneaza sa dispuna de o flota de 30 de avioane si o oferta de 70 de destinatii. in acest sens Clickair intentioneaza sa investeasca aproximativ 120 milioane euro in perioada 2006-2008.

Clickair este detinuta, in proportii egale, de cea mai mare companie aeriana spaniola Iberia, grupul de constructii si servicii ACS, touroperatorul Iberostar, holdingul familial Nefinsa si fondul de investitii Quercus Equity, fiecare cu o participatie de 20 de procente.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri