Cifra de afaceri a turoperatorului Paralela 45, unul din cei mai mari din Romania, nu va creste in acest an cu mai mult de 2-5%, din cauza scaderii vanzarilor de vacante in Antalya, care ar putea atinge un recul de 20% pana la sfarsitul acestui an, a declarat pentru News.ro proprietarul companiei, Alin Burcea, turistii fiind din ce in ce mai reticenti in a-si petrece vacanta in statiunile din Turcia.

Vanzarile de vacante pentru zona turistica Antalya au scazut de la inceputul anului si pana acum cu 17%, iar patronul Paralela 45 se asteapta sa continue sa scada pana la 20% in acest an.

"Pentru anul acesta estimam o cifra de afaceri de 44-45 milioane euro, nu va fi o crestere mai mare de 2-5%, din cauza ca au scazut vanzarile pe Antalya si pe destinatiile cu probleme (afectate de atacuri si amenintari teroriste, n.r.)", a spus Alin Burcea, pentru News.ro.

Pe langa Turcia, destinatii din lumea araba altadata populare printre romani, din cauza preturilor mici, sunt acum evitate. "Egiptul si Tunisia au disparut de pe piata turistica. Au crescut, in schimb, vanzarile pe destinatii precum Spania, Grecia, Bulgaria si litoralul romanesc, in unele cazuri chiar si cu 60%. La noi la companie, Spania este cea mai cautata destinatie", a mai spus Burcea.

Anul trecut, Paralela 45 a realizat afaceri de 43 milioane euro. La inceputul anului, cand si-a prezentat rezultatele pe anul trecut, agentia estima cresteri de 15% pentru acest an si spera sa atinga astfel afaceri de aproximativ 50 milioane euro.

Paralela 45 a fost infiintata in anul 1990 si este unul din cei mai mari turoperatori din Romania, cu o retea din 35 de agentii si aproape 200 de angajati.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri