"Pe noi ne afecteaza printr-un volum mare de apeluri in call center, avem cam 500 de pasageri care calatoresc astazi. Telefoanele au inceput de ieri, lumea vrea sa stie ce se intampla, cat o sa dureze greva si din pacate informatiile lipsesc, in sensul in care s-a anuntat greva si teoretic este pe o perioada nelimitata. Noi nu ne asteptam sa dureze mai mult de cateva ore, pentru ca disruptia cauzata companiilor aeriene si a aeroporturilor este foarte mare", spune Daniel Truica, proprietarul Vola.ro, business care se bazeaza 70% pe vanzarea de bilete de avion.

In ce priveste eventualele despagubiri, companiile aeriene ori reruteaza pasagerii pe primele zboruri disponibile, "chiar daca nu este vina lor", ori tin avioanele la sol.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont
Sursa foto: Pixabay.com